9 Mac 2011

Lagi Kes Mati Akibat Terjatuh Bangunan

Kuala Terengganu - Seorang lelaki ditemui mati di kawasan tempat letak kereta bangunan Wisma Persekutuan di sini hari ini dipercayai akibat terjatuh dari tingkat enam bangunan tersebut.

Gambar: Seorang anggota polis memeriksa keadaan mayat Padrul Mohamad, 28, di tempat letak kereta Wisma Persekutuan, Kuala Terengganu.

Kejadian yang berlaku kira-kira 2.15 petang tadi menggemparkan orang ramai yang datang berurusan di bangunan kerajaan itu setelah terdengar bunyi kuat dari tempat kejadian.

Seorang saksi, Mohd Azrul Aliff Mohamad 28, berkata, beliau dan rakannya ketika itu berada di kawasan tempat letak motosikal apabila ternampak mangsa seolah-olah terbang sebelum terjatuh di kawasan tempat letak kereta di situ.

"Semasa saya hampiri, mangsa telahpun meninggal dunia akibat parah di badan dan kepala," katanya ketika ditemui pemberita di tempat kejadian.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Asisten Komisioner Zamri Shamsuddin ketika dihubungi berkata, mangsa dikenali sebagai Padrul Mohamad 28, berasal dari Felda Jerangau Barat, Hulu Terengganu.

Katanya, jenazah lelaki itu dihantar ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) untuk bedah siasat dan polis mengklafikasikan kejadian sebagai kes mati mengejut.-Bernama

Ulasan GB

Apa pentingnya GB paparkan kes terjun bangunan di atas?

Baca ayat ini:

mangsa telahpun meninggal dunia akibat parah di badan dan kepala

Di dalam kes Teoh Beng Hock, bagaimana keadaannya?

Tiada kecederaan kecuali tanda-tanda seperti bergelut di leher. Mangsa ditemui tertiarap cantik di bangunan Masalam.


Tiada ulasan: