28 Feb 2012

Pasangan Pelajar Asing Lakukan Seks Dalam Kereta Di Kota Damansara

Aksi terlampau tepi surau

Kota Damansara - Tindakan sepasang pelajar asing membuat hubungan seks di dalam kereta di tepi sebuah surau di Seksyen 6, kelmarin mengundang kemarahan penduduk setempat.

Perbuatan tidak senonoh pasangan warga Afrika disedari oleh seorang ahli jawatankuasa surau yang kebetulan melalui blok rumah yang menempatkan asrama pelajar sebuah kolej kira-kira jam 10 pagi.

Kelakuan tersebut menyebabkan penduduk berang dan bertindak memancitkan tayar kereta tersebut.

Ahli Jawatankuasa Surau An-Nur Flat Gugusan Seroja, Harun Ali berkata, dia sangsi selepas melihat kereta Myvi berwarna putih di letakkan di parkir blok berkenaan bergoyang.

“Bila saya pergi lihat di tingkap kereta terbabit, saya lihat pasangan warga Afrika sedang melakukan hubungan seks di belakang kereta,” katanya. -SH

6 ulasan:

KASIHCIKGU berkata...

depa salah faham maksud hadis yang mengatakan atas belakang unta pun boleh tibai...

non baling berkata...

Kurang ajar punya Negro, macam baboon.

Tanpa Nama berkata...

.....dah namanyapun NEGRO...paham paham je la....
alahai negro. Kepala besar, tapi akal kecil, main belasah je.

Tanpa Nama berkata...

mmg diorg salah tp kenapa smpai nk pancitkn tyr diorg?xbleh ke tegur elok2?nnti diorg akan menilai yg org islam ni teruk sbb bile wat slh trus hukum cmtu...kn lebih elok bagi teguran dengan cara baik...mana tahu diorang akan terpikat dngn ajaran islam...andai terbukak hati diorang, dpt tmbh umat islam...

Tanpa Nama berkata...

tu kira okey pancitkan tayar kete..nsb bek depa tu xkne belasah..

Tanpa Nama berkata...

Ni la BN..BALA NAJIB,BARANG NAIK,BAHANA NAFSU,BE END..1MALAYSIA1 SHIT..Dok bagi pas pelajar utk negro ni..lepas ni dia balun Melayu plak..