14 Sep 2009

Era Najib Altantuya : Suara Seekor Lembu

."Aku akan rogol kau, Rodziah!" adalah antara kata-kata cabul yang dihamburkan terhadap Exco Kerajaan Selangor, Rodziah Ismail ketika majlis dialog antara penduduk Seksyen 23, Shah Alam dengan kerajaan Selangor 5 September lalu.

Dalam kenyataannya ketika membuat laporan polis semalam, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Batu Tiga itu menceritakan, beliau telah dihamburkan pelbagai kata-kata cabul lain oleh mereka yang mencetuskan kekecohan dalam dialog yang di adakan di dewan Majlis Bandaraya Shah Alam (MBSA) itu.

Nota:

inilah kata kata yang telepas dari mulut mereka yang mengakui mempertahankan agama. inilah rupa bentuk fikrah insan yang memperjuangkan agama.

sebenarnya bukan agama yang menjadi krisis.

yang menjadi krisis ialah apabila gerombolan hilang kuasa di selangor maka orang orang yang dahulunya boleh mencari makan dengan mendapat kontrek atau menjual kontrek kini terkapai-kapai. maka apabila ada kuil itu ingim dipindahkan maka mereka mendapat lubang untuk berkempen.

agama adalah agenda terbaik untuk membantai kerajaan pakatan rakyat di selangor.

tujuan cukup senang : sprm buat kes. tekan kes rasuah atau salah guna kuasa. sprm akan siasat sampi mati.

beberapa adun pakatan akan di tekan atau di beli.

pasti ada adun pakatan yang bermasaalah seperti berhutang pada bank atau pusat motivasi telah tertutup atau bercitacita untuk menjadi mb atau mabuk dengan kepala agung maka AGAMA adalah senjata terbaik.

tidak ada agama disini. masjid atau kuil hanyalah alat untuk mengolah persetujuan orang ramai akan kerajaan selangor dapat dijatuhkan.
-tukartiub

3 ulasan:

masjid tok guru berkata...

Salam Ukhuwwah...

Kami memerlukan DERMA ANDA untuk mengisi “TABUNG PEMBINAAN MASJID TOK GURU MANAL 3″. Untuk keterangan lanjut, sila lawati:

http://masjidtokguru.blogspot.com/

(Sila sebarkan kepada rakan-rakan anda)


Terima kasih.

Tanpa Nama berkata...

Perangai apa lagi yang tidak ada pd org UMNO. Semua lengkap,penyamun ada, penyangak ada, perogol ada. Three Stooges pun ada, Polis, SPR, SPRM. Insaflah wahai melayu islam UMNO, mengaku parti ikut islam tapi ... Islam kapal selam. Sendiri tahu, sendiri mau ingat.

Tanpa Nama berkata...

Sebab itulah, kalau ajaran Islam TIDAK diutamakan dalam kehidupan, kita lihat negara melahirkan manusia-manusia yang 'bertuhankan' dunia, wang ringgit dan kekuasaan. Nafsu terhadap kemewahan hidup dijadikan matlamat 'nombor wahid' walhal Quran mengingatkan kita negeri akhirat (Darul akhirah) adalah lebih baik. Jadi, tidak hairanlah manusia-manusia yang kita lahirkan menerusi sistem pendidikan sekular yang terlalu materialistik hanya "berjaya di dunia" tetapi kemungkinan menempah azab di akhirat kelak. Sama-samalah kita membentuk buluh dari rebungnya lagi dengan asuhan yang seimbang dan tidak meletakkan dunia ini melebihi segala-segala yang lain !