25 Apr 2013

[BERGAMBAR] Calon PAS Nak Menang Kena Berani & Berkarisma Macam Nizar


Satu pendekatan yang bersahaja dari mantan MB Perak Dato Sri Nizar semasa kempen PRU pada kali ini.

Dengan selamber beliau menberanikan diri berkempen di dikubu kuat BN dun Changkat Jering dengan memasuki bilik gerakan BN sambil berkempen serta beramah mesra dengan penyokong kuat lawan .

Yang menariknya beliau disantun serta dilayan dengan ramah oleh penyokong BN di situ.Senaroi ini boleh menyebabkan Calon BN di situ boleh sesak nafas jika melihat gaya nizar berkempen.

Inilah kelebihan serta karisma yang ada pada diri Nizar Jamaludin.Gaya berkempen Dato Sri Nizar memang menarik dan santai.

Sebelum ini beliau penah mengemparkan penyokong BN dengan bersahaja serta memberanikan diri duduk di ceramah UMNO sebagai tetamu yang tak di undang.

Bravo Nizar...

Bakal MB Perak Inshaalah... -batuvskayu






11 ulasan:

haduuss berkata...

cer tanya hadi..ada beran kerr....

Awanama berkata...

memang salute, inilah pemimpin masa depan yg berani dan berkarisma. semoga mendapat kemenangan yg besar, caya lah.

Awanama berkata...

hrap2 satu hari nanti DSNizar akan jadi PM malaysia :)

Waris berkata...

Bakal PM pun boleh. Orang macam ni lah yang kami rakyat nak. Bukan pemimpin yang menyerang sesama sendiri tatkala berada di medan perang umpama duduk di bawah tempurung hanya tau budaya sendiri saja.

Awanama berkata...

Dato Nizar ini memang ber karisma dan bijak public relations , tidak kelam kabut , gelojoh lagi pun seorang yang ber pendidikan luas matang dari segi pemikiran nya.

Ini adalah seorang yang sepatut nya mengetuai Kepimpinan PAS Pusat... Gaya dan approach nya juga tidak sombong , jauh lagi sombong bahalol yang ada pada ramai kepimpinan PAS Pusat.

Tahniah Dato Nizar , bakal PM masa depan....

Awanama berkata...

ambo duduk di dalam DUN Pasir Panjang DUN yang diwakilinya. Rata-rata masyarakat pelbagai kaum menyayanginya. Seorang pemimpin yang berani dan berkarisma. Semoga Allah melindungi dan melimpahkan rahmatNya ke atas beliau. Amin

inaara berkata...

Hahaha...tabley blah.....takdak lagi politician seberani nizar. Looking forward tengok keberanian sebegini lagi....

aku bukan melayu berkata...

Ya lebih molek kalau org spt Nizar dan rakan2 Pas yg sama prinsip dgn beliau mengetuai Pas Pusat, tidak memporakperandakan kestabilan kepelbagaian kaum. Inilah Islam yg boleh dicontohi.

orangpencen berkata...

bravo dato seri, cuma perlu selalu ingatkan diri untuk kawal kata kata supaya tidak selalu celupar mcm lain lain pemimpin pas yang kurang tarbiah. semangat tinggi tapi ilmu kurang dan malas pulak tu nak cari ilmu.

Awanama berkata...

Nizar juga antara tokoh terbaik ke Putrajaya

Unknown berkata...

Yop steady.....yeah...takbirrr...