25 Apr 2013

"Saya Menjadi Seorang Hindu Yang Lebih Baik Selepas Berkawan Dengan Orang PAS"


Begitulah bunyi ayat yang diluahkan oleh seorang warga kita kaum India beragama Hindu....

Luahan hati ini taubat lahom tidak akan dihebahkan kepada umum oleh TV3, RTM, Utusan, Berita Harian, Bernama, NSTP maupun The Star.

Para pemimpin UMNO kalau nampak akan kata-kata sebegini punya rupa, pasti pening kepala kerana segala dakyah hatta tanda tangan MoU dengan Hindraf langsung tidak memberi kesan sokongan kaum India kepada Pakatan Rakyat terutamanya PAS yang cuba digambarkan sebagai parti yang membawa perjuangan ekstrimis.

UMNO boleh buat apa saja.. dari menakut-nakutkan sampailah memfitnah pihak lawan, tetapi akhirnya rakyat jua yang akan membuat keputusan... Jangan kita pandang rendah kemampuan rakyat untuk berfikir dan menilai... Jangan ingat dengan pemberian BR1M rakyat sudah terasa teramat terhutang budi kepada UMNO.... Hentikan politik caci mencaci dan memfitnah lebih-lebih lagi penayangan video lucah... Sokongan rakyat kepada UMNO tidak akan bertambah malahan semakin berubah dan ramai yang berduyun-duyun berhijrah. -omakkau

14 ulasan:

Awanama berkata...

Semoga hidayah Allah menjadikan penganut Hindu ini seorang Muslim.

BaDiN berkata...

Ya Allah jadikanlah Hari ini lebih baik dari Hari Semalam.Semuga Hidayah dikurniakan kepada mereka mereka ini.

Ammy Hassan berkata...

Sementelahan kami orang Islam mendoakan orang bukan Islam mendapat hidayah untuk mencari kebenaran, kami menggalakkan orang bukan Islam supaya hidup bermoral patuh pada ajaran agama masing-masing. Kebaikan itu bersifat universal. Akan tetapi bagi kami kebenaran itu ada pada Islam. Namun Allah dah ajar: "Bagi kamu orang bukan Islam, agama kamu. Bagi kami yang Islam agama kami." Hidup kita dalam harmoni aman damai bukan menjadi samseng macam yang di sebelah sana! Nama saja Islam perangai macam Setan Yang Dikenali! Undilah Pakatan Rakyat. Pakatan harapan Rakyat...

Pakcu Rantau Panjang. berkata...

Baguslah tu..tapi Pakcu nak cakap yang di kampung Pakcu pulak puak-puak Cina hampir 100% peratus sokong Pas nak tahu sebabnya..kerana senang nak dapat tanah dan kedai dibawah PAS kerana mereka mudah jual untuk dapat pitis.....tak percaya datang ke Pekan Rantau Panjang Pakcu sedia tunjuk bukti.....

Awanama berkata...

Ammy Hassan

UpVote ur comment +1000

Blog Politik berkata...

tahniah PAS kerana menyebabkan orang Hindu betapa kuat Hindunya ..

ingatkan mereka makin condong kepada Islam.

Awanama berkata...

Itulah yang dikatakan rahmat sekelian alam yang dibawa islam

Awanama berkata...

Malaysiakini BM sedang diserang BN

Carlos Santiago berkata...

itulah bezanya PAS dan BN

Awanama berkata...

PERHATIAN, HARAP SEMUA YANG BOLEH MENGUNDI TETAPI TIDAK MENDAFTAR DENGAN SPR, SEMAK DAFTAR MENGUNDI DENGAN SEGERA, SILA SEBARKAN!!!

air gunung berkata...

Klo layak per salahnyer.
Cina ka india ka iban kadazan ke,
siam org asal ker,ape aper krr arrr mereka adalah manusia.
Bkn kera kambing penyu gajah.yg x bly adalah cara dptnye
dgn rasuah or sewaktu dgnnyer.bkn ke islam itu berpaksi pada keadilan.bangsa lain tanya gua kalo dlm hal neh terasa sgt malu.
Yer lah.pasal org yg ngaku islam.tp terselam rupanya.itu pasal kita dakwah mereka payah nak jln.sbb otak kemetot.pakcu tunjuk je lar
bukti tuh kat sini or kat mana2 tempat awam.snang semua org bley akses ngn maklumat n kongsi.btul or temberang

Awanama berkata...

zulkifli nordin meroyan mendengar luahan pemuda India ini, begitu juga puak2 umporno, habis cara mereka mengeksploit supaya sentiasa ada jurang ketakutan antara kaum, tetapi hari ini maklumat di hujung jari, umporno terkedu dan mungkin menjadi sasau untuk mencari tektik apalagi yg boleh menghuruharakan kaum2 di malaysia hanya kerana ingin menaNg dan berkuasa, lupakan lah wahai pemimpin umno/BN, Ini kali lah..langit tidak selau cerah untuk UMNO/BN.

Awanama berkata...

Tahniah Pakatan Rakyat. Ini akan membuat kan mamat Zul@Katak berperangai KhorDhinGhell terus...

Good !!!!!

Approved.

Unknown berkata...

Apabila mereka memahami keperibadian Islam yang di bawa oleh PAS khasnya dan Pakatan Rakyat amnya, baik India, Cina akan menerima ciri-ciri kebaikan, kecuali mereka-mereka yang tidak inginkan kebaikan cara kehidupan Islam.