24 Apr 2013

[KREATIF] Anak Muda Cina Bentuk Bulan Dengan Tangannya


Begitu bersungguh sekali anak muda kaum Tionghua ini menzahirkan sokongan tidak berbelah baginya kepada perjuangan PAS.

Diolah dari beberapa rakaman gambar untuk dijadikan lambang bulan sebagai simbolik kepada perjuangan PAS.

Jika ditanya akal logik mengapa begitu beriya sekali anak muda ini...Jawapnya tidak lain tidak bukan..hati dan jiwanya sudah terpaut habis dengan PAS...Segala bentuk dakyah dan fitnah dilemparkan kepada PAS langsung beliau tidak ambil peduli...Anak muda yang cerdik dan berakal mampu berfikir dan menilai...Lagi di gerunkan dengan kisah hudud lagi bersungguh dan ghairah menyokong PAS.

Kepada UMNO, ini nasihat ikhlas Omak Kau yang datangnya dari sudut hati yang amat jujur....Hayat kamu untuk tamat sudah hampir tamat....Bersedialah untuk menjadi pembangkang...Bila kaum bukan Melayu terutamanya dari kalangan anak-anak mudanya sudah menerima PAS maka disitulah saatnya UMNO akan tumbang. -omakkau

3 ulasan:

BaDiN berkata...

Amat perit lagi menakutkan buat amno/bn apabila kumpulan musuh bn bersatu padu demi sebuah negara yang berdaulat utk ditegakkan dasar negara Berkebajikan.
PRU 13 igauan ngeri buat amno / bn serta sekutunya.
Berani Kerana Benar untuk PAS/PR & Takut Kerana Salah untuk Cap Dacing.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah !!!!!!

Bangsa Cina memang rajin ber fikir , kerja kuat dan amat kreatif. Ada pun Cina Islam , beliau mampu membawa Negara ke arah maju tanpa melepaskan kekuatan Islam dalam pengurusan negara.

Umat PAS pasti takut jika Cina Islam mampu menguasai ekonomi dan politik PAS kerana sebahagian umat umat PAS adalah malas bekerja , jauh lagi ber fikiran positif tahap Global.

Yang ada sekarang amat memalukan , gila kuasa dan menongkat langit bak umat umat DUMBNO.

Tengok saja nanti katak 2 pasti melompat selepas PRU13 dengan bini muda , kereta mercedes , rumah banglow.... Nama pun Melayu , biasa bah !

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH! Alhamdulillah Pakatan Rakyat semakin hampir ke Putrajaya, insyaallah