19 Dis 2012

Kenali Pemuda Yang Tikam Penyokong PR Di Gombak Minggu Lepas

Akhirnya admin pemudabatu.com berjaya mendapatkan informasi daripada sumber yang amat2 boleh dipercayai ttg siapakah macai yang menikam sorg penyokong PR sewaktu ceramah Jelajah Merdeka Rakyat kat gombak minggu lepas. Sila lihat betul-betul dan camkan.

Namanya Herry. Duduk berhampiran dengan kawasan kejadian.

Baru berusia dalam 22-23 tahun.Masih budak lagi. Pernah bekerja sebagai polis tapi dibuang akibat kes rasuah dan salah laku. Abang dia pula org kuat kepada Ketua Pemuda UMNO Gombak, megat zulkarnain omardin.

Menurut informasi yang admin dapat, dia ni DIBAYAR SEBANYAK RM 1,000 khusus untuk buat haru biru dan menimbulkan kekecohan. admin tak pasti sama ada pembuat kecoh yang lain itu turut dibayar sebanyak itu, tapi dengan jumlah RM1,000 tu la yang membuatkan dia ada "lesen besar" bawak kerambit dan menikam bahu salah sorg penyokong PR masa tu.

Inilah bukti kejijikan politik ala-BN - sanggup memperalatkan belia untuk menimbulkan kekacauan dan keganasan semata2 ingin menghalang kemaraan Pakatan Rakyat. Sebarkan perkara ini! biar satu Malaysia tahu kebusukan hati perut UMNO BN dan penghuni2nya! -pemudabatu.com

Laporan sebelum ini
klik untuk baca


14 ulasan:

Awanama berkata...

Lazimnya yg sanggup bermati-matian utk umnoapco ni adalah golongan yg bermasalah dan telah dibuktikan serta sabit kesalahan dalam keriar hidupnya. Itukah pemuda yg kononnya diharapkan dapat mempertahankan agama, bangsa dan tanahair?

Awanama berkata...

Kalau betul ....kira handal budak ni boleh tikam orang mungkin bunuh orang pun boleh.Tidak dikenakan apa-apa tindakan pun....rasanya aduan telah dibuat. Handal betoi hang BRO......

Awanama berkata...

budak-budak macam ni kenal sangatlah. Upah duit memang sanggup buat. Kerja senang...yg terpekik terlolong tu mungkin dapat RM50 ke RM100 seorang..yang buat kerja berat sikit, dapat lah lebih....

Awanama berkata...

Biasanya kalau join UMNO yang tak masaalah pun akan bermasaalah.

Usahakanlah utk tarbiah & ajak kepada jalan Allah, mudah2an beliau akan menjadi pembela agama, macam sesetengah sahabat Nabi saw dulu.

Sekarang ni pun ramai juga contoh2 yg mereka2 dah kembali ke pangkal jalan, kerana mereka dah betul2 kenal Allah & Rasul saw.

Usahakanlah.. & follow up perkembangannya. Mereka2 ni belum rasa kemanisan & kenikmatan meletakkan ALLAH no 1.

Awanama berkata...

Harap kita jangan jadi macam pemuda ini yang bertuhankan duit. Hanya RM 1000 ringgit sanggup dia tikam petugas Pakatan Rakyat walhal wang RM 1000 itu tak akan dapatkan selamatkan pemuda ini dari azab Allah S.W.T. Jadilah hamba Allah S.W.T. jangan jadi hamba kepada duit itu sahaja saya boleh simpulkan.

Awanama berkata...

dah mati ke mamat ni?

Awanama berkata...

Kalau dia betul orangnya,walaupun bapaknya mahaguru silat tapi harus ingat juga bapanya saorang yang tempang tapi bercakap besar,ini pula anaknya yangcukup sifat mestilah jadi samseng hebat.Kalau bolih semua orang akan dibelasahnya.ingatlah Allah Mahaperkasa.kekuatan engkau tak ada apanya,taubatlah sebelum mati,dengan perangai begitu mungkin tak lama.

Awanama berkata...

ini si herry samseng taik minyak.
suruh pendekar mustar
saja kasi ajar sama dia.
tak payah pendekar majid.
tapi pendekar mustar dah takda.
terpaksalah pendekar majid
cari sesiapa anak buahnya,
kasi kerambit bahu si herry ni pula.
biar dia rasa, betapa sakitnya.

Awanama berkata...

elok hukum mati saja makhluk durjana ni. jangan bagi muka! mak ayah tak pernah bagi didikan agama ke.

Wan78 berkata...

Mohon jasa baik Cikgu Majid untuk minta mamat si parang tumpul ni menyerah diri kepada Polis. Gunalah jaringan e-persilatan ke amende ke untuk kebaikan bersama. TQ

Awanama berkata...

Mak bapak dio pun same bengong agaknya...mcm peribahasa bapa borek anak rintik

Awanama berkata...

Ahli silat pun pakai kerambit untuk "tikam curi" mangsa yang tak bersenjata?

Dia belajar silat apa?

Buat malu nama baik seni silat atau memalukan bapa sebagai "mahaguru".

Awanama berkata...

Silap pulut bro...untk pengntin je ha ha ha,pukul curi..ha ha ha,bljr silap utk depan2 bukn pukul curi..cm bdk lum baligh pun bole..

Awanama berkata...

tikam org dari belakang bule la. dah tikam lepas tu lari. mohon supaya mamat ni menyahut cabaran saya beradu tenaga di padang yang rata. ada berani ka?