7 Dis 2012

[VIDEO] Wajah Samseng UMNO Yang Tikam Petugas PR Berjaya Dirakam

Inilah Wajah Samseng Umno Yang Tikam Petugas Pakatan Rakyat

Dalam insiden 'ceramah berdarah' di Gombak pada 5 Disember 2012 yang lalu, seorang petugas dari Pakatan Rakyat telah mengalami kecederaan akibat ditusuk dengan objek tajam.

Menurutnya beliau ditusuk ketika cuba menghentikan provokasi dan menghalang serta menasihati penyokong-penyokong kedua-dua belah pihak agar bertenang.

Malangnya beliau telah ditikam.

. Dan malang juga pemuda yang menikam petugas Pakatan Rakyat itu kerana tanpa disedarinya perbuatannya itu telah terakam oleh seseorang.

Perhatikan video di bawah.

Pada minit ke 1:38 kelihatan seorang pemuda memakai helmet dari arah penyokong UMNO meluru ke arah penyokong Pakatan Rakyat dan menikam salah seorang penyokong Pakatan Rakyat kemudian ditarik kebelakang oleh Penyokong UMNO.

Lihat video ini:.


~pemudagombak.com

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

masyaallah.....tindakan yg tidak waras dalam suasana begini boleh dielakkan dengan cara banyak bersabar dan beristighfar

Tanpa Nama berkata...

Jika benar itulah lembu yang menikam orang , apa tunggu lagi , pihak polis jalankan siasatan. Kejadian ini perlu dibendung agar lembu2 itu tidak meroyan lagi. Budak tu pun, sekarang ni tak senang duduk, gambarnya telah terakam kerana perancangan ALLAH lebih mengatasi perancangan manusia.

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro,ALLAH itu Maha Mengetahui

Tanpa Nama berkata...

tak brape jelas...tp ALLAH nampak segalanya

Tanpa Nama berkata...

Tak jadi hal la & semua bakal settle punya. Polis yg tembak adik Amirul pun boleh lepas...

kampong lad berkata...

orang punya majlis, pi kacau buat apa ? memang paria la!!!

Waris berkata...

Memandangkan negara ni dah mirip negara cowboy aku cadangkan kita print poster dan tampal banyak2 kat seluruh pelusuk gombak. Kerajaan selangor perlu sediakan reward. Tak perlu banyak... RM1000 cukup sekadar memenuhi syarat.

Tapi perlu diingat... jangan tampal di sign board, peti2 TM dan TNB, tiang2 elektrik dan tiang2 kedai. Nanti jadi peluru musuh sebab menyamai along.

Tampal je di pokok2 besar tepi jalan.

rantai berkata...

ada wang masuk, bos ...... juta-juta oooo.....!!!

kalau tidak pun .... tengah trainning cara-cara nak buat ala "13 mei" bila bn kalah nanti ....ikut saranan mak lembu .....

Tanpa Nama berkata...

Samseng UMNO pergi kacau majlis ceramah PR siapa suruh. Buatlah ceramah sendiri, orang lain tak kacau punya. Jagalah kelakuan tu, pilhan raya dah dekat.

Fastly berkata...

Anon 12:15 PM, nak buat cam mana, bila puak dia orang buat ceramah tak ada orang datang. Bila tengok orang ramai itu yang jadi berok. Tak tau nak bermasyarakat. Puiii ... !!

Tanpa Nama berkata...

sokong waris, betullah, buat poster dan tawaran agar dpt tangkap samseng tu, baru padan muka dia!

Tanpa Nama berkata...

Adakah dia di upah???

Tanpa Nama berkata...

Ahli UMNO dan PERKASA??????

Tanpa Nama berkata...

saya menawarkan coaching percuma perniagaan siber kepada sesiapa yang memerlukan sila lawati www.perniagaansiber.com.my untuk maklumat lanjut.

Amy Massan berkata...

Klu aku dpt, aku cincang 18 mamat laknatullah ni....

Tanpa Nama berkata...

Sudah sampai masanya ceramah-ceramah Pakatan Rakyat dikawal oleh petugas-petugas Pakatan Rakyat sendiri.Jangan harap lagi pada polis.Undang-undang membenarkan "self defence" - petugas bawa sembambo kawal sekeliling kawasan ceramah.Nak tengok sama ada samseng upahan ni berani datang atau tidak.Jika yang lontar batu,kejar hingga dapat,serah kebalai polis.Dapat wang minyak motor RM50 tak berbaloi jika kepala kena hentak sembambo.

GEBU berkata...

Puak UMNO ni kacau ceramah PR kerana tak ada orang nak dengar ceramah mereka sebab semuanya FITNAH, BOHONG dan TIPU. Keadaan ini menyebabkan mereka GERAM dan padaketika itulah JIN, SYAITAN dan IBLIS mempengaruhi mereka untuk bertindak sedemikian; termasuklah pesilat2 yang bersifat LANUN.
Setuju sangat kalau yang menikam tu kita pakat2 cari dan bila jumpa kita bagi dia pula rasa macam mana yang kawan kena tikam tu rasa.

HH berkata...

Moga guru2,cikgu,jiran2 & rakan-rakan dalam silat kenal penikam tersebut. Moga tangkap beliau bawa ke Muka pengadilan. Sebarkan muka & maklumat beliau dalam FB,surat Khabar Blog dan semua mesin penghantaran elektronik. Ingat tanggungjawab kita semua menegak kebenaran. Insya-Allah kebenaran akan menang menentang kezaliman. Bala & pembalasan dunia penikam tersebut akan terima hukuman cash. Insya-Allah.

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa dia ni yang tikam petugas tu ! https://www.facebook.com/inspektor.herry

Dia stay gombak .