15 Apr 2013

[VIDEO] Malaysia Juara Dunia Dalam Rasuah!


Tahniah NAJIB-BN-UMNO kerana telah mengharumkan & menaikkan nama negara MALAYSIA di persada antarabangsa sbg Juara Dunia Dalam RASUAH !!!!


9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...


http://www.youtube.com/watch?v=kh-nXxr2BNA

Amuraria berkata...

ni kena buat satu piala juara-juara antara perasuah terhebat ! ABU saja penyelamat negara !

Tanpa Nama berkata...

Buat je Anugerah Perdana Menteri secara tahunan.... Hidup BN, boleh jahanam Malaysia dunia dan akhirat.

Tanpa Nama berkata...

UMNO kata ini semua Anwar Ibrahim.

Tanpa Nama berkata...

Dan budak budak bahalol DUMBNO ber kata , bagaimana anak anak kami menjadi kaya raya cepat jika tanpa bantuan orang lain padahal kami budak budak asal nya kampong malas lagi perempit.

Tengoklah kereta Bentley , Bugati , Ferrari dan Lamborghini , tanpa anak anak DUMBNO nescaya syarikat syarikat kereta ini tutup kerugian.

SHAFF berkata...

Bukan buat anugerah perdana menteri.....tapi....anugerahkan je pd perdana menteri piala tu

Tanpa Nama berkata...

from : D'Jango@TheRedBURET tm

PERTUNJUK BARU BAHAWA UMNONOK MENUJU KEHANCURAN...TUNGGU NAK MENYEMBAH KE BUMI AJE....

TAKBIRRR....

Tanpa Nama berkata...

Sebagai rakyat Malaysia saya berasa sedih kerana negara ini dikenali dunia sebagai negara paling kuat amalan rasuah sejak akhir-akhir ini. Gejala ini berlaku sudah tentu disebabkan oleh pemimpin-pemimpin UMNO/BN yang dikenali sebagai pelaku tegar rasuah. Apa-apa yang dilakukan mereka sudah tentu ada unsur-unsur rasuah, penyelewengan dan salah guna kuasa. Walaupun diharam oleh Islam, amalan rasuah semakin subur dan menjadi ikutan sebahagian rakyat. Negara akan musnah apabila pemimpin yang diamanahkan bergelumang dengan najis rasuah. Nampaknya Akta SPRM diwujudkan hanya untuk rakyat amnya dan penjawat awam khasnya supaya jangan melakukan rasuah, penyelewengan dan salah guna kuasa. Manakala pemimpin-pemimpin berkenaan terus menerus mengaut hasil-hasil berunsur rasuah.

Oleh itu sebagai rakyat/pengundi kita perlu lakukan perubahan iaitu undilah Pakatan Rakyat. Kita beri peluang kepada PR untuk membetulkan kepincangan kerajaan UMNO/BN dan sekali gus menyelamatkan nama busuk Malaysia di mata dunia dan seterusnya menyelamatkan harta negara dan harta rakyat daripada pemimpin rauah.

Tanpa Nama berkata...

Pemimpin beriman tak makan rasuah, pemimpin UMNO?