10 Apr 2013

[VIDEO] Bandar Ipoh Dilanda Ribut Selepas Kehadiran Najib -updated


SSaksikan !!! Bandar Ipoh, Perak di landa ribut taufan hari ini selepas kehadiran Najib Razak... Najib datang jer mesti ada ribut.

Sudah banyak tempat terjadi macam nie... Adakah satu kebetulan ??? -kedahkini



Ulasan GB

Jika berita di atas benar maka sekurang-kurangnya sudah tiga kali di mana Najib berada, di situ ribut taufan melanda.

Sebelum ini:

03 Feb : [VIDEO] Ribut Melanda "My Beautiful Malaysia" Di Teluk Chempedak Ketika PM Mula Berucap

16 Mac : [GAMBAR & VIDEO] Program Najib Di Kelantan Diserang Ribut

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sepatut muhasabah lah diri, kalau berkempen biar secara berhemah, bukan hentam kromo atau penuh dgn fitnah, kita ada tuhan yg sentiasa memerhati gelagat hamba nya..sedar lah wahai pemimpin, jgn kerana kuasa di dunia, kamu melupai balasan di akhirat, oleh itu wahai najib sedar2 lah segala tindak tanduk kita terhadap insan lain yg tidak sealiran dgn anda. tuhan menunjukkan kekuasaan nya dgn tentera2 nya yg berbagai2 spt ribut dll. kadar lah kediri..

Tanpa Nama berkata...

Bukan nak menghina....
Hanya untuk difikir bersama... Jika terkena musiabh
Sekali kebetulan,
Dua kali masib.....
Tiga kali dan setrusnya memang sial danperingatan Allah kepada yangmenolak hukum Allah..... Bacalah sirah nabi-nabi dan rasul atas siapa Allah turunkan bala dan musibah???

Tokwan perak.

Tanpa Nama berkata...

Kata syaitan...!sikit ari nanti siap kene sambar petir plak!kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

Salam Tuan GB,

Maaf saya menambah, kalau benau perkara di atas, jika tak salah ia merupakan kali keempat sebab yang pertama sekali ialah di Port Dickson. Tidak ada kebetulan dalam hidup ini sebenaunya, semuanya berjalan atas qada dan qadarnya, cuma kita manusia saja yang tak sedau-sedau. Orang yang zalim Allah memang tak suka.

Rakyat Selatan Malaysia

Tanpa Nama berkata...

hebat tul aura pakcik ni ye....

Tanpa Nama berkata...

Sudah 4 kali ribut melanda ditempat yg Najib pergi.Ini petanda, jangan pergi ke majlis/ ceramah dia. Tok Jib bersumpah dlm masjid dgn nama Allah, bahawa di tidak kenal wanita yg mati diletupkan dgn bom c4

Tanpa Nama berkata...

Angin ribut melanda dimajlis najib, ada sesuatu yg tak kena dgn org ini.

Tanpa Nama berkata...

Yup pernah jd ribut di port dickson...

Tanpa Nama berkata...

Hari tu masa berkempen di Kelatan juga di laporkan kena ribut???... tak faham lagi ke Najib... takut2 kamu yang telah buat 7 dosa besar tu... Insaflah

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah !!!!

Tanpa Nama berkata...

Najib jika berucap lupa diri, Katanya hanya kerajaan BN mampu memberikan segala-galanya untuk rakyat. Allah turunkan ribut taufan tanda peringatan.

Tanpa Nama berkata...

Iklan di TV semuanya nak tunjukkan pembangunan yang kerajaan UMNO buat, sehingga dia punya keikhlasanya perlu dipersoalkan.Orang yang ikhlas takkan berbangga dengan semua kebaikkan yang dia buat bahkan dia akan rendahkan diri dia kepada Allah S.W.T. Fikirkanlah kerana ini ada link semua bala yang menimpa keatas semua majlis yang dianjurkan oleh Najib.

Tanpa Nama berkata...

Jika tak silap ada sekali sepatutnya dia datang ke simpang pulai (sebuah sekolah). 2 helikopter pon dah sedia. tp akhirnya sy rs dia tak jadi datang disbbkan hujan lebat dan ribut kuat.

Tanpa Nama berkata...

Perak.Oh.perak...dekat perak la najib cakap hudud kita tidak akan laksnakan.. Sebelah dia zamri masa tu. Mmg banggang both org perak zamri ni n najib.. Ko ingat ko lg power drpd allah swt? Si zamri pulak mulut dah kene ttp dgn duit... Duit... Duit... Sanggup ketepi rules quran demi en najib. Bodoh sekali lg Utk zammri ni... Lupa najib juga dapat bodoh. Sorry ya najib zamri...

srebeh berkata...

GB ... Najib tak bersalah dan tak de kena mengena langsung. Yang SALAH adalah Anuar Ibrahim... Best tak statement cam tu ... Hehehe