10 Apr 2013

Gambar Berbicara: Dimana Ada BN Disitu Ada Lembu...


Gambar ini baru dirakam dan tersebar di media sosial.

Seperti ada sesuatu yang ingin disampaikan...

Lembu-lembu berkumpul di bawah lambang dacing!

Ia seperti mengiyakan kata-kata bekas Presiden UMNNO, Tun Mahathir yang pernah menyatakan: "Umno dah berpuluh-puluh tahun tak bagi orang pandai masuk Umno" yang membawa makna bahawa yang ada dalam UMNO kini hanyalah yang bodoh-bodoh.

UMNO itu sekutu terbesar dalam BN, maka di dalam BN itu ramailah yang bodoh-bodoh macam gambar di atas.

Maka hukum kebenaran dan keadilan yang sifatnya alamiah dan universal pun berjalan. Ditunjukkan oleh hukum alamiah itu, lembu itu pandai memilih bendera yang mewakili mereka...

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ini lah lembu lembu yang kempen untuk BN.ketuanya yang kalah last elaction kat lembah pantai.kah x10

Tanpa Nama berkata...

Lawak April FOOL belated lah nih !!!!

Sesungguhnya kawanan Lembu Lembu itu berkata "Kami menunggu Shy-Lizard (Cicak-Pemalu) , maka hilang lah Shy-Lizard takut di baham Lembu Lembu tanpa di ketahui Lembu Lembu tidak memakan Cicak!"

Ketahuilah....

Tanpa Nama berkata...

Berita hari ini TV9 ceramah hanya ketua polis sahaja yang boleh luluskan (8.05 p.m). Polis kau buat kerja untuk BNkah untuk rakyat?? Lu ingat kami bodoh tak tahu apa niatmu sebenarnya?? Nampak polis pun tak jadi macam manusia tapi dah jadi macam lembu. Sorry saya tak berniat nak menghina anggota polis tapi cubalah anda sebagai anggota polis fikirkan sendiri apa manfaat kamu dapat lepas tolong BN?? Buka minda dan cubalah bermuhasabah diri dan fikirkan.

Tanpa Nama berkata...

Sape nak jadi bodoh mcm lembu undilah bn.

Tanpa Nama berkata...

Mooooo Bila nak sembelih ni!. Dacing ooi!! Bila nak timbang kami ni dah lenguh mulut asyik dok makan jaa. Tak qasa nak baham kami ka atau pantang makan lembu, takut darah naik kot.

Itu lah coretan antara dacing dan lembu saling perlu memerlukan. Lembu sentiasa rela di sembelihkan tetapi dacing selalu menipu dalam timbangan.

Tanpa Nama berkata...

Protes dan bantahan lembu terhadap dacing, kerana penggunaan dacing sudah ketinggalan, tidak mengikut peredaran zaman.sekarang zaman IT dan penggunaan penimbang elektronik. Jadi paham2 saja, dihumban atau dilupuskan saja.

Tanpa Nama berkata...

kalau tak silap inilah lembu yang diprojek oleh menteri pompuan amenu, coba lihat kan lembu lembu itu kelihatan cerah dan bersih kerana mereka tinggal di kondo, Konon lembu lembu ni turun untok meragut saja lepas tu ada JKK tukang kontrol kasi naik semula ke kondo menteri pompuan tuh. Hidop OMNO...Hidop Lembu....Hidop JKK Lembu