14 Apr 2013

Najib Tak Reti Bezakan Tugas Kerajaan Dengan Parti!


Dalam Buletin Utama TV3 malam Ahad (& gambar dari Bernama di atas -GB), jelas sekali Najib Razak semasa turun ke Sabah, merasmikan program kerajaan berkaitan isu Lahad Datu, ESSCOM, memakai topi berlambangkan dacing BN, dan paparan kamera memberikan fokus kepada topi itu. Najib diiringi Ketua Polis Negara dan juga Jeneral Tentera (PAT), selain empat menteri, Hishammuddin, Zahid, Musa Aman dan Shafie Apdal. Makin menjolok mata berkempen atas platform kerajaan .... -fb Ahmad Lutfi Othman

Ulasan GB

Inilah tahap pemimpin UMNO BN.

Lansung tidak memperlihatkan pengetahuan dan hormatnya mereka terhadap perbezaan diantara kerajaan dan parti.

Menggunakan wang rakyat sesuka hato untuk kepentingan parti.

Hukum kebenaran dan keadilan akan mengambil tempatnya dimana mereka akan dihumban keluar dari Putrajaya kerana pencabulan konsep kerajaan dengan perbelanjaan parti menggunakan wang rakyat tersebut.

6 ulasan:

hang nadim berkata...

samada najib dan kwn2 umno tu buat2 bodoh atau memang kurang ajar sangat mencampurkan urusan peribadi dgn urusan kerajaan...masih berlaku iaitu semua hak kerajaan seumpama hak kepala bapak dia juga..perangai umno yg sdn bhd kan malaysia kepada dia...kita hentikan serta merta di PRU 13 ni..

Tanpa Nama berkata...

from : D'Jango@TheRedBURET tm

UDAH UDAH LA TU PAK AJIB...BN DAH TAK LEH PG DAH TU PAK AJIB....BUAT LA MCM MANA PUN...PR TATAP PILIHAN BOHHHH....BN-UMNONOK KENE LAH MUHASABAH DIRI DULU....TU LAH SIFAT GENG UMNONOK...FIKIR DUNIA SAJA AKHIRAT LUPA...UMPAMA DUNIA DIA YG PUNYA...PR AKAN MENANG BERGAYA....INI KALI LAH....TAKBIRRRR....REFORMASI.....LAWAN TETAP LAWAN....

HANG PA DAH MABUK KEPAYANG DAH LA NI BOHHHHH...TUNGGU UTK REBAH KE BUMI AJE BN-UMNONOK NI BOHHHHH....

REFORMASI....LAWAN TETAP LAWANNNNN

orangpencen berkata...

umno memang selamanya kurang ajar. umno hanya akan nak belajar bila dah masuk dlm lubang kubur.....dendam aku kat umno sampai ke mati ialah bila umno mengkhianati orang melayu Kelantan yang jelas beragama Islam semata mata kerana perbezaan politik...jadi slogan umno berjuang kerana bangsa dan ugama hanya kosong dan penuh dgn kemunafikan. "tok wan dari utara dan bekas penyokong umno"

Tanpa Nama berkata...

umno berlagak spt malaysia dia yg punya, sebab pemimpin mereka merasakan akan terus berkuasa. pru13 ini adalah nesan yg akan tertegak buat UMNO/BN. sekarang wirid kita asal bukan UMNO.(abu)

Tanpa Nama berkata...

Lihat sajalah slogan syirik amno "dulu kini dan selamanya"
Jadi tak heran lah perangai SOMBONG BODOH amno berlarutan ....

Tanpa Nama berkata...

Memang dah lama UMNO/BN buat kerja ini. Harta kerajaan dan negara dibelanjakan sebagai harta mak bapa ia.