14 Apr 2013

Pesanan Mufti Perak Kepada Pencacai UMNO Yang Tak Reti Agama


Ulasan GB

GB sudah ulas sebelum ini:

Keengganan puak UMNO untuk mengaku merekalah selama ini di sebalik pembikinan dan penyebaran video-video lucah sebaliknya membuat cerita ia dilakukan oleh PKR sedangkan puak UMNOlah yang melompat-lompat macam kera dengan berita penyebaran video lucah itu menunjukkan parti UMNO itu sudah cukup terdesak dan sedang menuju kehancuran!

Islam meletakkan syarat yang ketat untuk menuduh seseorang itu berzina.

Empat orang saksi yang boleh dipercayai perlu dikemukakan. Itu QAZAF namanya. Demikian hebatnya keadilan yang dituntut oleh Islam. Bukkan sekadar tuduh-tuduh. Video boleh membantu siasatan tetapi tidak dapat diterima sebagai bukti kerana adakalanya video itu palsu dan rekaan. Ada video yang boleh diedit, diubah dan seumpamanya.

Di dalam inkues kematian Ahmad Sarbani di bangunan SPRM, video cctv dikemukakan, tetiba didapati ada bahagian rakaman cctv yang terputus. Dan bahagian yang terputus itu ialah bahagian yang paling penting dan krtitikal di dalam siasatan. Membuktikan bahawa cctv itu boleh diubah pihak tertentu untuk tujuan tertentu.


7 ulasan:

Awanama berkata...

semoga mufti membuat statement yg benar dan tidak terdorong di sebabkan UMNO MAKIN LEMAH DAN SEKARANG BERADA DALAM KEADAAN STROK, NYATAKAN KEBENARAN TANPA ADA AMPU MENGAMPU, yakin lah PR akan mengambil alih PutraJaya. dan kerjaya Mufti akan berada dibawah pentadbiran PR, bersedialah untuk U TURN.

Awanama berkata...

Macam macam....

Awanama berkata...

JIKA DIA SOKONG PIHAK KITA. KITA SEMUA PUJI DIA.

JIKA DIA NASIHAT KITA.
KITA MAKI DIA MACAM MUNUSIA PALING JAHAT DI ALAF INI.

KITA PERLU BERLAKU ADIL UNTUK SEMUA MANUSIA.

PAS 4 ALL

Awanama berkata...

anon 12:09

kita puji org yg menyatakan kebenaran dan keadilan tak kira siapa dan kita tentang siapa yang menyuarakan kebatilan dan kezaliman.

tak faham lagikah?

Awanama berkata...

...saya tak tahu bilakah dia memberikan statement ini, tapi saya bangga kerana ia masih orang berilmu dan terus terikat dengan ilmunya. Seperti kata salah seorang anon di atas (bimbang statement ini dikala umno sedang amat nazak dan ketika kuala kurau, masjid tinggi dan parit buntar telah di serang ribut baru-baru ini-) setiap kejadian pasti ada sebab dan pengajaran, Allah swt. tidak menjadikan sesuatu perkara itu sia-sia dan sesuatu peristiwa tidak akan berlaku sendiri tanpa kehendak dan izin Allah swt.

Roza berkata...

Ilmunya yang macam angin pasang surut. Itu sebab pecacai Umno jadi teruk. Yg.hina Islam, makan rasuah,memfitnah.para isteri mendedahkan aurat. sedikitpun tak membantu Islam.
Jika dah sampai ke tahap stroke macam
tu, tempanglah umat Islam di Malaysia.

Awanama berkata...

INI NEGARA islam nengikut versi Mantang Piem Tua, maka dekat dekat nak pangkah undi ni adalah oreng oreng upahan dok tunjok video ngentot, buleh jadi cerita ngentot ni sedap sangat kot sampai meleleh airlior. Haros ada beberapa kesedapan dalam isu ini, yang nombor wahid orang yang mengentot (jika sunggoh dia kentot), nombor dua orang yang skodeng orang ngentot- jika dia tengok secara open gitu haros tiada syoknya- jadi diusaha supaya cara melihat itu secara skodeng- kalu buleh antara nampak tak nampak gitu ataw lubang tempat dia mengintai tu tak berapa besag- haluih buleh sebijik butey mata saja menengok, setrusnya orang yang menengar carita dia pon ada berasa sdap/syok jugak, kemudian cerita ini sampai kapada orang suratkabor- dia pon tumpang syok buleh buat duit. kemedian orang hat baca soratkabor pon ada mai syok juga. Nampaknya NGENTOT ni buleh buat cari makan/sumber pendapatan. Sekarang ni banyak telajak budak budak lepasan mengaji tingi tadak kereja dok saja, depa ni banyakan ada lekat utang ceti masa nak mola mengaji tingi dulu. Sikit lagi ada depa buat gambag mantang Piem Tua pulak ngentot, dengag habag masa tu selera pasaran dah berubah kunun orang nak hero tua pulak, pasai jenoh dah dok tengok hero muda. cerita ni buleh buat, dengag habag tukang buat cerita tu makan upah, hat dok pi bagi kat orang pon dapat duit jugak makan upah, dengag angin angin kata sikit lagi depa nak buat gambag orang pompuan ketua besag pulak ngentot pasai apa masa tu cerita orang jantan ngentot ni tawag dah pasai buleh kata tiap tiap hari ada pecah berita orang jantan ngentot. Jadi depa nak amik upah buat gambag orang pompuan ketua hat besag jugakla ngentot. Pasai apa cerita hat orang jantan ngentot hat dulu tu tak selesai dengag habag pehak bekuasa tak dapat cekop tukang amek upah buat gambag tu pasai tukang suroh awai awai lagi menafikan yang dia ada bagi upah. Tau tu tau la tapi tak sedap nak cekop pasai tak brapa jelaeh, takot silap cekop kena orang lain pulak, pasai apa orang hat ada simpan gambag pon kata gambag tu dia dapat dari sebatang pokok dalam utan konon tempat tok dia dok pi mintak pinggan mangkok nak buat kenuri satu masa jaman dulu, tu pasai pehak bekuasa payah nak cekop dengag habag tu. Tau tu tau la. Sikit lagi depa nak buat gambag orang pompuan ketua besag pulak ngentot buleh jadi ada sedap/syok tak taw la, kena tanya dia, pasai apa gambag lama hat orang jantan ngentot tu ada depa tanya dia ada rasa sedap ka? dia kata tak rasa sedap pon. Pasai apa? Pasai dia tak ngentot pon macam mana dia nak rasa sedap. Habehtu orang dalam gambagtu? Tu gambag orang lain ada orang amek upah buat ubahsuai bagi nampak macam orang yang nak ditanya soalan ADA SEDAP KA? Tapi ada orang rasa sedap. Sapa? Orang hat suroh orang buat gambag tu, dia ada rasa sedap. Pasaitu pehak bekuasa payah nak cekop- pasai yang ngentot dengan yang rasa sedap tu orang lain. Nak cekop yang rasa sedap dia tak ngentot. Nak cekop orang dalam gambar dia tak ngentot. Yang ngentot orang lain. INI NEGARA ISLAM, pehak bekuasa patot kena siasat kegiatan ngentot sebenar yang berleluasa di ibu negara. Jika pehak bekuasa sukar nak banteras kegiatan ngentot di ibunegara KE PEHAK BEKUASA NGENTOT JUGAK?