27 Mac 2013

Rakyat Bentong Bangkit Tak Sabar Tengok Adnan Tunai janji Potong Telinganya


Rakyat Bentong tidak kira apa kaum kini bertekad bangkit mau melihat agar Tok Nan Yaakub menunaikan janjinya mau potong telinga dan terjun Sg Pahang jika DAP/PR mampu menang Parlimen P89 Bentong pada PRU 13 nanti.

Kesungguhan ini dibuktikan apabila ribuan warga Bentong, Pahang turun ramai-ramai memberikan sokongan padu pada ceramah anjuran DAP/PR di Benus, Bentong Pahang untuk mendegar ceramah yang disampai oleh Timbalan Presiden PAS, Tuan Hj Mohammad Sabu, Ahli Parlimen Indera Mahkota YB Azan Ismail dan calon DAP/PR Parlimen Bentong Sdr Wong Tack.

Parlimen P89, Bentong kini disandang oleh Timbalan Presiden MCA, DS Liow Tiong Lai.

Jika dilihat pada mood rakyat kini yang mau melakukan perubahan maka peluang untuk rakyat melihat Tok Nan potong telinga dan terjun Sg Pahang amatlah cerah sekali. -omakkau

16 ulasan:

Awanama berkata...

Kah.kah. buaya tunggu dlm sg.......

XUMNO berkata...

Aku pun tak sabar2 nak pi tengok pesta kerat telinga Adnan nanti.

Awanama berkata...

Aku pun tak sabar2 nak pi tengok pesta kerat telinga Adnan nanti. http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

Awanama berkata...

gua harap ada siaran langsong di-TV1.ha.ha.ha........

Unknown berkata...

salam! t/k krn memberi link yg hebat. wassallam- GMC.

Yg baik jadikan tauladan yg buruk jadikan sempadan!!

http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

Awanama berkata...

Sorang lg makhluk allah yg akan cacat....jika btul brlaku.......

Awanama berkata...

kahkahkah...aku pun tak sabar nak tengok telinga tu putus...harap ada org buat video nnt, aku tak layan tv yg mengarut tu...

amboKB berkata...

Kalo telingo diyo putus diyo still buleh guno lagi jari diyo wat tunjuk isyarat tuuuuuutttt...buleh lagi, ha ha ha.

Awanama berkata...

Janji kena ditunaikan ke? ishhh..

Awanama berkata...

jgn di harap org Umno, kalau BN kalah sah mencanak Dato Nan lari, mana ada berani, jgn rasa BN kuat, kuasa rakyat menentukan yakin lah INI KALI LAH...mungkin hilang telinga.Adat org berjanji Kata Mesti Di kota. kah..kah..kah..

Awanama berkata...

si mamat yang sedekah nak potong telinga dapat masok siaran tv untuk sepuluh minit pun sudah cukup.... dan kalau masok tv melalui rakaman terdahulu pun tak apa.

kita rakyat ada banyak masa untuk menonton rakaman pun okay bah.

Awanama berkata...

http://www.facebook.com/pages/Potong-Telinga/516087285096748?fref=ts

Awanama berkata...

Mr. Adnan you nak kami potong telinga sebeleh mana kanan kah kiri?? Sila pilih. Ha Ha Ha

Lain kali apabila bercakap biar ada filter sikit. Sekarang you dah terlepas cakap kami teringin nak tahu telinga sebelah mana mahu rakyat tolong potong kalau kalah nanti.

Awanama berkata...

kalau buat upacara potong telinga siaran langsung kat youtube pun ok gak....kihkihkih...

Awanama berkata...

janji ditepati!!!!!!!!!!!!!!!!!

Unknown berkata...

potong telinga..?! ceh,,ingat bentong tu toookkk mu pnye..? cakap tak pakai otak,,