30 Mac 2013

[BERGAMBAR] Ribuan Banjiri Jelajah Merdeka Rakyat Di Tapak Pasar Malam MPS, Gombak


Kalau dilihat pada sambutan yang diberikan oleh rakyat pada Ceramah Jelajah Merdeka Rakyat di Tapak Pasar Malam MPS, Gombak malam tadi 29hb Mac 2013 walaupun para pemimpin PR terutamanya DSAI, TGNA, Nurul Izzah, TGHA, Lim Guan Eng, Lim Kit Siang, Karpal Singh, Mohamad Sabu dll diserang bertubi-tubi bertali arus tanpa henti dan jemu oleh UMNO melalui media milik dan kawalan mereka, sudah pasti UMNO akan bertambah panik, gelabah, cuak, gentar dan takut bila tarikh PRU 13 semakin hampir sama ada dibubar atau terbubar secara automatik.

Fitnahlah..tipulah...edar dan siarlah video seks rekacipta.. ugutlah... gunalah cara samseng..Rakyat tetap akan bangkit sepak terajang UMNO keluar dari Putrajaya.

Nampaknya mood dan hasrat rakyat mau melakukan perubahan adalah real dan bersungguh-sungguh.

Rakyat sudah bertekad akan menobatkan Pakatan Rakyat untuk ambil alih Putrajaya dari rejim UMNO/BN yang terkenal sebagai pemerintah yang korup, zalim, penakut, rakus, boros dan rasis.

INI KALILAH TUKAR...JOM UBAH... SELAMATKAN MALAYSIA... PAS GANTI UMNO... PR GANTI BN....UMNO IS DEAD!!!!! -wargamarhaen

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

INIKALILAH.TUKAR JANGAN TAK TUKA

gengster melayu alaf baru. berkata...

Wlau saya d sepak d tndang d pukul d humban ke dlm tong taie..saya tetap undi pr...saya mau berubah dan tetap mau berubah....

Tanpa Nama berkata...

Nampak gaya, gigit jari laa UmnoBn... hik hik hik..

Tanpa Nama berkata...

kebangkitan rakyat tak boleh disekat,menolak politik caci,fitnah dan umpat,gabungan PR pilihan rakyat,In Shaa Allah PRU13 diberi mandat

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah !!!!

Tengok aje gambaq2 ni, si Bijan terus terkencit kencit semasa berdiri terus chabut jumpa geng2 bahalolnya untuk dapatkan hidayah.

Pakatan Rakyat adalah terbaik.

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH PUPUSKANLAH PARTI UMNO..DGN MEMBUKA PINTU HATI RAKYAT YG MASIH MENYOKONG MEREKA WALUPUN RAGU2

Tanpa Nama berkata...

Inikalilah TUKAR dan bn akan hancur spenuhnya. InsyaAllah. Amin

Tanpa Nama berkata...

Allah Maha Besar, keadilan n Islam selamanya dinanti2 ummat ini. Ayuhlah teman2, kenapa masih was-was lagi.. Sokong kebaikan anda akan dapat kebahagian untuk diri dan generasi kita semua..

Tanpa Nama berkata...

Aku tak sabar utk menikmati kehidupan yg lebih baik. PR perlu menang. Ekonomi rakyat akan terjamin. Tol kurang. Minyak turun.

Royalti minyak milik kelantan. Pendidikan percuma....dan segala mcm perkara yg menguntungkan rakyat.


Duit kroni dan rasuah kita rampas semula!!! Bagi kepada tabung rakyat!"