30 Mac 2013

Barang Pelik Datuk Najib


Apakah yang dimaksudkan dengan poster Datuk Najib ni? Pelik!!

Inilah kebahagiaan. Kebahagian apa yang ingin ditunjukkan? Bahagia kerana conteng muka.

Mungkin hanya Najib yang bahagia kerana dapat menconteng muka rakyat? Tentu bahagia jadinya apabila muka PM ni yang diconteng sama.

Kalau pun dah menjadi penyokong bola sepak Malaysia, takkan muka nak dijadikan tontonan. Agak-agak bila ia akan diturunkan… -ekeleh.com

10 ulasan:

Awanama berkata...

Apsal muka Najib x conteng skali. Bingai!

Awanama berkata...

Contoh kebahagiaan palsu yang ditunjukkan oleh rejim BN, tapi pada hakikatnya, rakyat tidak dapat menikmati keamanan
& kebahagiaan yang hakiki kerana kedurjanaan BANGAI NEGARA ini. buang tabiat sungguh!

Awanama berkata...

Patutnya bulan dan bintang tu dicontengkan kat muka najib barulah dapat dirasai kebahagiaansebenar.

Awanama berkata...

Janji Ditepati,
1. AES - saman ekor utk rakyat
2. harga barang mahal
3. GST utk rakyat seluruh kedai nanti bila ianya menang, diamalkan spt McD, KFC - 10%, seluruh pembelian termasuk beras, biskut, selipar jepun dipasar malam
4. kekayaan project utk kroni & cukai semua utk rakyat

- BERAMBUS NAJIB (BN)

Awanama berkata...

Diorg yg diconteng muka bukan warga negara sebenar kot...cuba tengok betul2 diorg tu indon ke,nepal ke,bangladesh ke,myanmar ke,filipne ke, nth2 sulu masuk skali kot hehe sbb tu kena conteng muka tu...berselindung balik bendera.

Awanama berkata...

Betul lah ini semua muka warga asing yang telah diberi taraf kerakyatan malaysia dan ada ic untuk mengundi bn pada pru nanti, pasal tu le kena conteng supaya orang tak kenal mereka. ini kali lah, hancur BN tukar tetap tukar. amin

Awanama berkata...

Poster najib elok, gambar rakyat macam red indian, nak perbodoh rakyat?

Awanama berkata...

bakal2 pengundi hantu...

Awanama berkata...

Minta semua pemimpin dan penyokong Pakatan Rakyat menyiasat siapakah yang menaja pemasangan Billboard disepanjang lebuhraya utara selatan dan berapakah belanjanya. Adakah duit pemasangan tersebut menggunakan duit cukai yg dikutip dari rakyat atau sponsor oleh tawkey kroni?

Awanama berkata...

natang..najib..muke dia takmboh coteng..muka rakyat coteng...bodo najib.