11 Nov 2012

Van TV3 Terbalik Kerana "Flash" Kamera AES (?)

Sebuah van tv3 telah terbalik hari ini kerana media propaganda Barisan Nasional ini adalah media penfitnah nombor 1 bagi negara malaysia, kejadian berlaku kerana dalam keadaan hujan yang menyebabkan tayar van tv3 ini tergelincir lalu menyembah bumi.

Ini mungkin kerana tv3 sudah tidak mempunyai kewangan yang cukup kerana rating mereka kini jatuh dari 3.2 juta penonton kepada hanya 900 ribu penonton saja buat masa ini, dijangkakan akan turun lagi kepada hanya 500 ribu dalam masa beberapa bulan lagi.

Untuk pengetahuan umum sebuah tayar untuk di lekapkan pada van tv3 ini adalah rm 300 sebuah dan rm 1200 jika penukaran keempat empat tayar sekaligus, budjet tv3 sudah tidak lagi mencukupi untuk menukar tayar kerana pendapatan mereka semakin merosot dan bakal muflis kerana tiada siapa lagi generasi masakini mahu menonton media penfitnah nombor 1 ini.

Pendapatan tv3 semakin merosot kerana media penfitnah untuk Barisan Nasional ini di dapati hanya membuat ulasan ulasan yang berkepentingan pada pemerintah Barisan Nasional.

Oleh kerana itu ianya di boikot oleh hampir 80% anak muda malaysia.

Mengikut saksi di tempat kejadian, dalam keadaan hujan lebat, van yang di pandu ini telah di flash oleh kamera AES yang berada di tempat kejadian, ini menyebabkan pemandu panik kerana menyangkakan ianya adalah kilat atau petir dari langit yang mungkin telah menyambar van tv3 tersebut.

Lalu telah mengelapkan seketika pandangan matanya, hilang kawalan dan seterusnya terbalik akibat daripada rasa takut kepada cahaya kamera AES yang menyilaukan mata itu.


by @tiewnama - jalanraya pun tak terima van media penfitnah no 1 negara. kahkahkahkah

13 ulasan:

Waris berkata...

Sedikit pun walau sebesar kuman tak ada langsung rasa simpati dari aku terhadap TV3. Mampos lagi baik dari hidup memecahbelah masyarakat malaysia.

Awanama berkata...

kerja yg tidak mendapat keberkatan Allah, bukan shaja ketua, tetapi petugas dan kakitangan juga tidak mendapat redha Allah, berubah lah jadikan penyampaian yg mendapat keredhaan Allah, berhenti lah mengadu domba dan melakukan fitnah dan memecahbelah, jadikan syarikat penyiaran yg amanahdgn penonton dan rakyat. cukuplah..ingata lah balasan di akhirat, setiap org akan di hisab atas segala kerja buat.

Awanama berkata...



Jika dengan 'satu rotan' belum dapat menjerakan maka patut kena dua atau tiga rotan lagi. Apa macam..? OK kah atau no OK..?

Daripada menonton saluran TV tuh lebih baik aku tengok saluran granada yang tiada kaitan dengan kehidupan aku.

Sepuluh dua puluh minit akupun zzzzzzzznnnnn. TIDO.

Jika restoran tempat aku nak singgah tuh sedang tayang saluran TV tuh gerenti aku cari restoran lain. Tak pun aku rela berpuasa sekejap.

Lagipun, pada penilaian aku, mana ada saluran TV kat malaysia nih berani keluar daripada budaya bodek yes 'yes mom' UMNOBN.

Awanama berkata...

Do'a dari mulut orang selalu dizalimi sentiasa berada disisi Allah 'Azajawala dari itu beringatlah wahai hamba-hamba Allah kelak kamu akan dijemputNya untuk menerima balasan diatas perbuatan mu dialam Fana nie.Fitnah yang direka oleh maknusia yang tidak dapat membezakan dosa pahala pada orang yang alim dan zuhud dengan khaliqnya, inilah akibatnya, bertaubatlah diatas segala perbuatan yang telah kita lakukan sebelum terlambat.

Awanama berkata...

Bukan ke ni van yang kena langgar dgn mpv tu..apo la tt ni buat fitnah..kena tembak dgn petir baru tau

Awanama berkata...

YEEEEEEEEEEAAAAA...MAMPUIH CEPAT2....

Awanama berkata...

Tumbangkan AES dan BN PRU13

Awanama berkata...

Tentera Allah telah melancarkan serangan ke atas TV3. Inilah satu-satunya syarikat media di Malaysia yang sangat banyak mengajak manusia ke arah kedurjanaan. Sebabnya? Ia lebih mengutamakan rancangan berbentuk hiburan yang menjahanamkan umat Islam berbanding rancangan berbentuk pengajaran di samping berkhidmat sebagai penyebar fitnah dan pengampu kerajaan "Belaian Neraka". Jadi kita dapat simpulkan mereka ni makan duit haram! Kerja cuci lantai jauh lagi baik berbanding kerja dengan pihak media yang menjahanamkan agama, bangsa & negara ni.

Awanama berkata...

Kroni menyusahkan kroni. Inilah kejadian yang telah menyusahkan kroni BN AES dengan kroni BN TV 3. I nak lihat bila akan berlakunya perbalahan antara dua kroni ini? Mungkin dalam masa terdekat ini. Kita tunggu dan lihat.

Awanama berkata...

kah kah...lawak la TV3 ni..dlm melodi sebut di"REMPUH" ...takkan berita camni pun nak manipulate kot wahai TV3...

Awanama berkata...

Betul...sokong 100%...

Awanama berkata...

semogaALLAH melaknat semua kakitangan dan pengurusan MEDIALAKNAT ni.....sumpah jd kera

Awanama berkata...

Betoi ape yg diceritakan....sewaktu kemalangan telah terjadi DUA kemalangan yg berbeza tempat tp pada masa yg lebih kurang sama...kejadian van dirempuh oelh MPV itu van tv3 utk crew jalan2 cari makan..kejadian satu lg plak seperti yg diceritakan diatas ini...tapi bab tayar tu x pasti lak. yang ini berita nya tidak kecoh sebab x melibatkan artis n krew...so xde la nk dihebohkan sgt...sekian terima kasih