26 Okt 2012

Kebetulan Atau Sabotaj? Cuba Tengok & Baca Betul-betul ....

SSungguh nakal org yg buat banner ini...mengapa di sama besarkn perkataan Lembu dgn dato seri sharizat jalil..disusun sebaris dan warna yg sama... bukankah ini bakal menimbulkan fitnah...hihi..... -dppsa

5 ulasan:

Awanama berkata...

Ngam la tuu...cantik dah

Angah berkata...

He...he...he.... Banner terbaik Aidil Adha tahun ini... he...he...he!

Awanama berkata...

Lawak Aidil Adha

Awanama berkata...

Kak ijat xmarah ponnn, dia sukerrr sngatttttt!

gen-Y berkata...

Bukan kebetulan tu..mmg sengaja tu.Nak tikam depan x berani, tikam dalam la.. Kak jat jgn marah sama pembaca,blogger2..tapi kak jat mengamuk selak lengan baju dgn ajk umno yg buat banner tu!

Kalo btl tak sengaja apsal 'Lembu' tu tak kaler merah mcm 'sumbangan 20 ekor', saiz pun tak sama.

Yg pasti baik kak jat mengamuk sbb cuba tgk saiz 'Lembu' sama font & saiz dgn nama kak jat. tak ke sengaja namanya tu..hihi

Kak jat nak mengamuk, gen-Y boleh tolong..jadik cameraman pastu ltk kat youtube...