19 Sep 2012

[FITNAH BERAT] Pemuda Unit Amal PAS Ditangkap Khalwat?


Puak pencacai UMNO selalu kata PR menipu, fitnah dan macam macam lagi.. Tapi tak pernahnya diberikan apa apa bukti malah mereka bertungkus lumus mengalihkan fokus org ramai kepada isu yang mereka cipta demi menangkis serangan cyberwarrior PR. Kebiasaannya mereka akan cipta isu berkaitan seks.

Contohnya ni.. Mereka sebat gambar dari indon, pastu post kononnya orang PR kena tangkap basah.. Mudah kan? Dan apa paling mereka harapkan adalah cai cai trooper mereka mainkan isu ni habis habisan.. Kalau boleh siap masuk media lidah biawak milik pimpinan mereka.

Harapan mereka mudah, cyberwarrior PR tak dapat mengesan dari mana gambar tu dapat.. Alahaaaaaaaaaaaaaaiii.. kalau mereka dah dapat dalam internet, maknanya tak mustahil orang lain pun dapat.. Tinggal sekejap atau lama..

Dasar pencacai SYAITAN YANG DIKENALI.. -erapasca

FITNAH PENCACAI UMNO MEMAKAI NICKNAME
Mahkota Dewa



BERITA LAPUK SEKITAR TAHUN 2009 DI INDONESIA
YANG FOTONYA DICILOK PENCACAI UMNO UNTUK MEMFITNAH
UNIT AMAL PAS



Ulasan GB

Memang bukan manusia. Dia syaitan. Memfitnah tanpa ada rasa takut terhadap Allah yang telah menjanjikan neraka jahanam terhadap mereka yang memfitnah apatah lagi di dalam bab "berzina".

Firmanullah s.w.t:

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10

FITNAH seks/lucah kini seakan sudah menjadi budaya dan darah daging UMNO, daripada presidennya, para menterinya, akhbarnya, bloggernya, para ulamak tua dan mudanya.

Komain lancang mulut mereka bercakap dan tangan mereka menulis fitnah-fitnah tersebut demi untuk mempertahankan nyawa parti mereka yang sedang nazak itu.


15 ulasan:

bunbinban berkata...

dorang mana caye adanya surga neraka. Bila mati tanam abis cite. Biarkan. Doakan saje supaya pintu hati dorang terbuka utk bertaubat.

Awanama berkata...

apa lagi modal yg ada pada pencacai selain drp fitnah?

Awanama berkata...

Bahasa yg mudah untuk pencacai umno ni ialah bodoh bangang. . Nak tipu pun x reti. . Memang bodoh bangang haram jadah.

Osama berkata...

Parti UMNO tu Untok Melayu Naif Otak!
Ahli2 tegar UMNO yg kaki fitnah mehnah makanan nya adlah Umat Melayu Naif Otak! Barghal...
Bodoh tk bolrh dia ajar, melawan plak tu!
Pandai tk boleh di ikut, pndai memandai2!
PASti.. Jahanam! Be End & skutu2 kalian pd PRU 13 nanti!

Osama berkata...

Parti UMNO tu Untok Melayu Naif Otak!
Ahli2 tegar UMNO yg kaki fitnah mehnah makanan nya adlah Umat Melayu Naif Otak! Barghal...
Bodoh tk boleh dia ajar, melawan plak tu!
Pandai tk boleh di ikut, pndai memandai2!
PASti.. Jahanam! Be End & skutu2 kalian pd PRU 13 nanti!

Awanama berkata...

Inilah jadinya kalau UMNO masih lagi menggunakan APCO sebagai panduan, bukan Al - Quran dan bersunnahkan kroni bukan Sunnah Rasullulah S.A.W. Sampai bila - bila pun UMNO tetapkan akan jadi macam begini.

1 Malaysia Tulen berkata...

Tabik aku pada Tok Guru Nik Aziz. Setakat ni hanya dia saja yang mengeluarkan kenyataan yang dia inginkan semua Melayu "menempah tempa" di syurga Allah swt. Bagi UMNO-APCO, neraka yang dijaja depa tu.
HARAMJADAH. HARAMJADAH. HARAMJADAH.

Awanama berkata...

haha...bila masa UMNO cerdik nya ?

Awanama berkata...

Nauzubillah....
Sampai bila la nak buat kerja mcm ni. Fitnah tak kiralah dari parti mana ia tetap satu dosa yang besar. Tambah pulak cara yg dangkal digunakan utk menipu... ni lah yg dikatakan dah la penipu bodoh pulak tu. Kesian. Semoga mereka2 ini kembali ke pangkal jalan yang haq. Semoga kita semua terhindar dari fitnah dajjal.. amin.

Awanama berkata...

Orang Jenis ini memang tak takut AZAB ALLAH.....

Mereka tak yakin dgn janji2 Allah.

Sbb tu mereka tak pandang janji2 Allah

Awanama berkata...

salah 1 baka melayu yg pelupa , busuk , bodoh , setan & gila yg masih ada dlm perut umno - pengakuan dari TDM

bekas umno

Awanama berkata...

Untuk Melayu Naif Otak (UMNO) betul! betul! betul! Tepat sekali

gen-Y berkata...

nampak sgt 'benok' n tak ngaji skoloh cyberf****r umno ni. Haha surat khabar blh la ko control,internet universal beb. cth mcm taktik zmn purba umno ni.

lagi sekali aku nak ckp, kalo sblm zmn IT blh ko buat sbb x semua org tau IT..skrg sorry la beb.kirim salam sama KEPALA OTAK ko yg x betul tu.

Awanama berkata...

Klu hang wat cite puak umno yg kena tngkp org senng percaya xyh nk selidik2 lg dh...bodoh mahkota dewa ni

Awanama berkata...

altantuya!!!!!