19 Sep 2012

[BONGKAR] Campurtangan Najib & UMNO Di Dalam Projek OPS2020 UIAM

Harap Maklum

Artikel ini dikeluarkan dari siaran kerana kedua-dua pihak, UIAM dan PM telah menafikan wujudnya surat berkenaan.

10 ulasan:

Hairul berkata...

Sapa itu Datuk Mizan Hitam

click webpage dibawah

http://mynewshub.my/2011/11/29/perjuangan-umno-tegak-syiar-islam/

voltrex berkata...

biasalah org yg menyokong UMNO akan dibawa masuk untuk menjamin kejayaan agenda2 mereka...

Awanama berkata...

Makin tinggi pangkat, makin tinggi lah ujian & dugaan. Bercakap & ceramah mengenai amanah, telus, hadis tu hadis ni, ayat2 quran & sbgainya, mmg mudah, sapa2 bole cakap, tapi bila nak praktiknya?
Ha, masa ni le .


Awanama berkata...

inilah UMNO..

Awanama berkata...

Aku kagum dengn pendedahan ini tetapi sangsi dengan kebenaran surat tersebut.adakah telah diedit menggunakan photoshop.aku hanya bertanya takut2 kantoi ngan orang 2 bn kau tipu nanti mengurangkan kredibiliti kita utk menang tahun ni.sebagai cadangan tjukkan video proof surat sebenar.baru kukuh

Awanama berkata...

Cuba baca betul2 surat tu.UNTUK BANGSA DAN NEGARA. AGAMA letak mana?

Awanama berkata...

Kalau di University dah ada Pro- Pembangkang maka bukan isu jika ada Pro-UMNO , justeru itu fight lah secara academically bukan secara emosi, siapa pun kalau dilantik belum tentu akan berjaya. Jadi jgn jadikan Mizan sebagai punca.Dedahkan semua ni secara terbuka , di akhbar tempatan , buat laporan polis , saman , baru masyarakat percaya. Setakat di blog banyak yang dah menyeleweng.Jangan bagi alasan utk memanjangkan tindakan. Fitnah , hasad bukan cara Islam. Kalau benar Najib salah , dia pasti dihukum. Berani kerana benar.

Awanama berkata...

Mizan hitam ni setahu aku dari uitm melaka. Mmg xheran la tetiba dibawak khas dr uitm melaka utk jaga uiam plak. Mudah2an mahasiswa2 bertindak bijak menyokong pro-mahasiswa. Mizan ni assabiyah kuat.

Awanama berkata...

Patutlah diorang pilih mizan hitam. Memang hati sudah hitam pun sebab apabila kita kata UMNO ini jahat dia tetap cakap UMNO baik punya. bahkan dia dapat timbalan reaktor dengan cara tidak beretika langsung. Kepada semua Mahasiswa pastikan anda teruskan dedahkan perkara yang seumpama ini kepada semua rakyat Malaysia supaya rakyat Malaysia tahu bahawa kerajaan cap dacing cuba merosakan anak anda yang sedang belajar di Universiti dengan menamam budaya sosial dan politik yang tidak sihat. Jadi jangan biarkan anak anda rosak di tangan diorang dan pastikan kerajaan cap dacing ini tumbang pada PRU akan datang demi masa depan anak anda.

Awanama berkata...

@ anon 12:19 PM

"Kalau benar Najib salah , dia pasti dihukum". aku gelak baca ayat karut ko neh..atlantuya pe cite?? scorpene pe cite??? asal org umngok slalu lari dri main topic?woit, ko bace surat tuh elok2 BODOHHH!!!

p/s:umno mengaku pejuang agama, tpi mereka tolak hudud. umno tuduh pas sesat, pdhal mereka mengaku islam liberal/sekular. susah nak phm org umno neh!!