24 Jul 2012

Suami Mati Setelah Dipaksa Melakukan Hubungan Seks Dengan Enam Isterinya!

Nigeria – Seorang ahli perniagaan meninggal dunia setelah dikepung dan dipaksa melakukan hubungan seks oleh kesemua enam isterinya secara bergilir-gilir dua hari lepas.

Siasatan awal mendapati kes tersebut berlaku disebabkan kesemua isteri ahli perniagaan berkenaan berada dalam keadaan ‘marah dan cemburu’.

Menurut polis, kejadian terjadi kira-kira pukul 3 petang sewaktu Uroko Onoja, dari Ugbugbu Owukpa, baru saja pulang ke rumahnya dan hendak beristirahat di bilik isterinya yang paling muda.

Namun, tiba-tiba saja, lima orang isterinya yang lain datang ke bilik tidur mereka berdua sambil membawa pisau.

Mereka menuntut agar Uroko ‘melayan’ mereka semua secara bergilir-gilir.

Giliran itu juga sudah ditentukan, mereka memaksa Uroko melayan kesemua daripada mereka bermula dari isteri termuda hingga yang tertua.

Menurut polis, pada awalnya semua ‘berjalan lancar’, tetapi ketika tiba giliran isteri kelima Uroko sudah tidak bernafas.

”Tiba-tiba, suami saya berhenti bernafas, dan mereka (isteri-isteri yang lain) terus ketawa, tapi ketika mereka melihat saya gagal membangunkannya kembali, mereka semua panik dan terus berlari ke dalam hutan, ”
kata salah seorang isteri Uroko.

Polis Nigeria sehingga kini telah menahan dua orang isteri Uroko untuk membantu siasatan. (Agensi)

11 ulasan:

Awanama berkata...

Ada sejenis tikus di Australia pun macam ni juga, bila sampai tempoh matang dia mengawan bersungguh-sungguh, hingga kojol.

Awanama berkata...

mungkin pasai tu Allah Taala hadkan kahwin sampai empat sahaja,hanya banyak tu yang lelaki mampu (dari semua sudut)..Wallah huaklam

Awanama berkata...

perghhh dasat sunggoh minah aprika,aku tak tau nak gelak ke nak ape,kalo gelak takut jatuh menghina pulak,tapi aku gelak jugakla..wakakakakakakakkakakakakakak....Tuhan kasi limit sampai empat je la woi yang ko bantai enam apahal?

Awanama berkata...

Four is enough... huhuu:)

roy berkata...

Pengajarannya : kalau hendak buat sesuatu tuu, Buatlah sehingga ke hembusan nafas yang terakhir !

Awanama berkata...

satu.. baaanyak... banyak...
dua.. sikit.. sikit...
tiga.. jarang... jarang...
empat... kaddang.. kaddang...

lima... nak mampus..
enam... kojol terus...

Awanama berkata...

Dia terus gear torbo kot. Itu sebab sampai lima sudah jam.

Awanama berkata...

gear ada lima je...

Awanama berkata...

patutle perempuan sundal kat malaya ni suka kat mat nigger ni....

Awanama berkata...

agama islam adalah yg terbaik... allah menghalal dan mengharamkan sesuatu ada sebab dan musababnya...

Awanama berkata...

Gelihati sungguh baca komen2 di atas esp komen no.1. Tak bley tahan!