24 Jul 2012

[BERGAMBAR] Kereta Toyota Vios Mampu Terbang!!


Berdasarkan maklumat, kereta Toyota Vios di atas sebenarnya terbabas dan spin lalu melambung naik atas tembok tersebut, bukan turun dari atas bukit itu.

Di atas bukit itu ialah ladang sawit, kejadian berlaku di Jalan Nitar - Mersing, Johor.

Kakak berbaju hijau itu yang membawa kereta Vios berkenaan...





5 ulasan:

non penang berkata...

Nasib baik Kak kereta yang terbang
Kalau tak nyawa Kak yang melayang

Ini mesti Kak pandu laju
Tapi takkan Kak nak mengaku

Adakah kereta yang bermasalah
Kalau gitu Kak tak bersalah
Dengan suami jangan berbalah
Saman la pengeluar sebagai helah !

Ajis berkata...

Ini kes mcm cerita p ramlee ni. Mmbe stat moto terus melekat atas bumbung rumah. Sudin punya keje la ni .haha

Awanama berkata...

janganlah gelak...tak pelik pun mende ni, kereta apa2 pun bole kena bila dah terbabas dan terlebih piuh stering..sib baik tembok tu rendah, kalau tinggi sure dah langgar tembok dan jatuh terbalik..

Alhamdulillah akak tu selamat

Awanama berkata...

Bencana kat orang, gelak dari kita?

Awanama berkata...

Saya rasa kena angin lintang kereta ni.