16 Apr 2012

2 Remaja Kaki Raba Kena Tahan

Tunggu untuk raba, dua remaja ditahan

KUALA KANGSAR - Demi melampias nafsu, dua remaja belasan tahun sanggup menunggu sebelum mencabul dan meraba beberapa mangsa di sekitar kawasan berhampiran lintasan kereta api di Taman Indah, di sini.

Sejak seminggu lalu dua remaja ini termasuk pelajar tingkatan dua dari sebuah sekolah di Pekan Kuala Kangsar, di sini, menunggu mangsa yang kebanyakan rakan perempuan dari sekolah jenis kebangsaan Cina, semata-mata mencari peluang untuk meraba dan mencabul mereka.

Bagaimanapun, perbuatan tidak bermoral itu akhirnya terbongkar apabila mangsa membuat laporan polis dan kedua-dua mereka berjaya diberkas dalam satu serbuan di sekitar Taman Indah, di sini, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kuala Kangsar, Superintendan Abdul Gaffar Mohammad berkata, sejak 12 April lalu beberapa laporan polis mengenai kes cabul melibatkan pelajar dari sekolah jenis kebangsaan Cina telah dibuat.

“Dua remaja ini kebiasaannya menunggu mangsa selepas tamat waktu persekolahan dan menyasarkan pelajar perempuan yang berjalan bersendirian.

“Bagi laporan pertama dan kedua, kedua-dua mangsa mendakwa dua remaja ini telah menyentuh buah dada dan perut mereka ketika melintas di landasan kereta api,” katanya kepada pemberita, di sini, kelmarin.

Abdul Gaffar berkata, dalam kejadian pada 14 April (kelmarin), seorang pengadu yang juga pelajar dari sekolah jenis kebangsaan Cina mendakwa telah ditolak sehingga terjatuh dan tercedera.

“Kedua-dua remaja ini bertindak mengambil kesempatan memegang buah dada, perut serta alat sulit mangsa. Mangsa kemudiannya membuat laporan polis,” katanya.

Beliau berkata, pada 12 April sahaja, tiga kes cabul melibatkan pelajar sekolah berkenaan telah dibuat.

“Antara mangsa yang membuat laporan polis ialah pelajar berusia 14, 15 dan 16 tahun,” katanya.

Katanya, susulan laporan yang dibuat dua remaja Melayu telah diberkas pada 14 April lalu dan kedua-dua mereka mengaku melakukan aksi cabul berkenaan.

“Kira-kira jam 1 petang, dua lelaki yang disyaki terlibat dengan kes ini termasuk seorang pelajar tingkatan dua dari sebuah sekolah lelaki di sini, telah ditahan, manakala seorang lagi remaja tidak bersekolah.

“Hasil siasatan awal, kedua-dua remaja ini mengaku telah melakukan kegiatan itu sejak seminggu lalu dan kes ini masih lagi dalam siasatan lanjut,” katanya.

Difahamkan, tangkapan kedua-dua suspek turut dibantu penduduk dan pengawal keselamatan di sekitar taman itu yang sudah membuat intipan terlebih dahulu. -SH

7 ulasan:

Awanama berkata...

Aduiii . gian ke ape ni?
Selalu tengok dedah2 kat tv & publik, jadi depa fikir, why not kita try?

Tangkap & masuk kat pusat pemulihan akhlak & tarbiah cukup2 .
Boleh nyesal & jadi baik mamat2 ni, insyaAllah. Mak bapa mamat2 ni tentu bersyukur, mereka kbnyakan pun tak tau aktiviti mamat2 ni agaknya.

Awanama berkata...

UMNO/BN lah sering menghalang golongan dakwah berdakwah.

Diharap pasca PRU-13, selepas rakyat 'memakamkan umno/bm', gerakan dakwah kembali subur dan meriah semula.

Lawan tetap Lawan.

Awanama berkata...

Remaja melayu ini belajar dari kepipinan menteri umno bn yang sering menyiarkan dan menceritakan cerita lucah disaluran perdana tv 3suku dan rtm,kesudahanya inilah yang kta dapat dari mereka kan gitu,

MNazri berkata...

Adoiii.. Bikin malu org kuala kangsar je lah diorg ni..! Cis!!

Awanama berkata...

spesis nazri aziz memang tak semiak....anak beranak kaki sex

Awanama berkata...

Mungkin budak-budak ni terpengaruh dengan video lucah yang mudah diperolehi.

Awanama berkata...

kalau curi dpt jadi menteri, kalau raba dpt jadi duta.. gurau je...