28 Sep 2011

Video Seks Terbaru: ADUN Kota Anggerik Jadi Sasaran

Adun Kota Anggerik nafi tuduhan blog pro-Umno

PETALING JAYA: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Kota Anggerik, Yaakob Sapari hari ini menafikan tuduhan fitnah oleh sebuah laman blog pro-Umno yang didakwa cuba memburukkan imej Pejabat Pusat Khidmat Masyarakat beliau dan para stafnya.

Klip video itu memaparkan aksi seorang lelaki dan wanita sedang melakukan aktiviti tidak bermaruah dalam sebuah pejabat dengan tajuk entri ‘Video Klip Skandal Dalam Pejabat Adun Kota Anggerik Shah Alam’.

Namun menurut Yaakob, hasil siasatan mendapati video klip itu menunjukkan lokasi dan dekorasi dalaman pejabat yang jauh berbeza dengan Pusat Khidmat milik beliau.

Beliau sekaligus menyangkal individu (pelaku) video tersebut adalah stafnya dan percaya jurublog terbabit cuba membuat tuduhan tidak bermoral ke atas warga kerja untuk memberi gambaran negatif kepada rakyat.

Klip video

“Blogger tersebut tidak bertanggungjawab dengan memuat naik klip video yang memaparkan aksi seorang lelaki dan seorang wanita yang sedang melakukan aktiviti tidak bermaruah di dalam sebuah pejabat.

“Akan tetapi hasil kajian dan siasatan yang telah dilakukan ke atas video tersebut menunjukkan lokasi dan dekorasi dalaman pejabat di dalam video tersebut berbeza dengan pejabat pusat khidmat yang sebenar,” katanya yang juga Exco Pemodenan Pertanian, Pengurusan Sumber Alam dan Pembangunan Usahawan Selangor.

Gesaan turut dibuat Yaacob agar BN dan Umno tidak lagi menggunakan politik kotor dengan menuduh pemimpin Pakatan Rakyat terlibat dengan skandal tanpa bukti jelas.

Katanya tindakan sedemikian hanya untuk menganggu Pakatan Rakyat dan mengalihkan fokus rakyat terhadap isu yang lebih besar. -FMT

Ulasan GB

Blogger pro-UMNO meneruskan kerja-kerja syaitaniah dengan melakukan fitnah melalui penyebaran video seks - selepas DSAI, Mohd Sabu, diikuti dengan Allahyarham Sarbaini dan terkini ADUN Kota Anngerik, Yaakbob Sapari.

Golongan UMNO nampaknya kian terdesak sehingga sanggup melakukan apa saja untuk mencemarkan pemimpin Pakatan Rakyat.

Tidak apa yang hendak diresahkan atau ditakutkan dengan fitnah mereka dari golongan yang tidak membaca Al-Quran dan tidak beriman ini.

Dah banyak kali GB membacakan ayat ini, untuk mengingatkan kepada mereka:

اسْتِكْبَاراً فِي الْأَرْضِ وَمَكْرَ السَّيِّئِ وَلَا يَحِيقُ الْمَكْرُ السَّيِّئُ إِلَّا بِأَهْلِهِ
فَهَلْ يَنظُرُونَ إِلَّا سُنَّتَ الْأَوَّلِينَ فَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَبْدِيلاً وَلَن تَجِدَ لِسُنَّتِ اللَّهِ تَحْوِيلاً


Sambil bersikap sombong di bumi dan berusaha merancangkan rencana jahat, dan tidak ditimpakan dengan rancangan yang jahat itu melainkan orang yang merancangkannya. Maka tiada yang mereka tunggu melainkan seperti berlakunya kebinasaan ke atas orang yang telah lalu. Kerana engkau tidak akan mendapati perubahan bagi Sunnatullah, dan engkau tidak akan mendapati Sunnatullah itu menyimpang. Fathir: 43

Hari siksaan ke atas mereka tetap tiba sepertimana janji Allah s.w.t.

مَا يَنظُرُونَ إِلَّا صَيْحَةً وَاحِدَةً تَأْخُذُهُمْ وَهُمْ يَخِصِّمُونَ

Mereka tidak menunggu melainkan satu teriakan yang akan membinasakan mereka semasa mereka dalam keadaan leka bertengkar. (Yassin: 43)

4 ulasan:

batu pelangi berkata...

Jenis manusia yang ingat dia akan
hidup selamaxnya.Manusia diakhir
zaman.

mr edz berkata...

video noh dah lama dah..

cilaka umno berkata...

Video nih dah lama!!! sebelum PR menang di Selangor lagi tak silap aku.. cilaka betol kaki fitnah nih!!!

amiq berkata...

biasa la..UMNO ngan seks mana boleh dipisahkan...