2 Okt 2010

Lagi Kisah Orang Hilang Di Banting.

Suri Rumah Bimbang Nasib Suami Yang Hilang Sejak Tahun Lepas

KLANG, 2 Okt -- Seorang suri rumah melahirkan rasa sedih dan risau berikutan tiada perkembangan terbaru berhubung kes kehilangan suaminya S.Anpalagan, 43, yang juga seorang ahli perniagaan, sejak awal Ogos tahun lepas.

S.Jayanti, 34, telah membuat laporan polis di Balai Bukit Sentosa, Hulu Selangor pada 4 Ogos 2009 selepas suaminya tidak pulang ke rumah setelah menemui seorang rakannya di Bukit Sentosa, Rawang pada hari sebelumnya.

Beliau berkata rakan suaminya itu memaklumkan beliau bahawa Anpalagan ada memberitahunya bahawa dia hendak ke Banting.

Bagaimanapun, kereta Mercedez Benz bernombor AGJ 32 milik suaminya dikesan berada di Nur Lembah Pangsun Eko Resort, Hulu Langat menerusi sistem kedudukan global (GPS) tetapi resort berkenaan memaklumkan suaminya tidak mendaftar masuk ke resort itu, katanya dalam satu sidang akhbar di Pejabat Anggota Parlimen Kapar S. Manikavasagam.

Jayanti berkata sudah lebih setahun suaminya tidak pulang dan apabila beliau bertanya kepada rakan-rakan Anpalagan mereka berkata beliau ada dan masih hidup.

Manikavasagam yang turut hadir pada sidang akhbar itu mendakwa Anpalagan yang dibesarkan di Teluk Bunut, Banting dikatakan mempunyai hubungan rapat dengan salah seorang peguam yang merupakan suspek utama kes pembunuhan jutawan kosmetik Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lain.

Beliau juga mendakwa Anpalagan mempunyai empat hektar ladang kelapa sawit di Banting dan 172 hektar ladang kelapa sawit di Rawang selain mempunyai beberapa perniagaan seperti kedai gunting rambut dan besi buruk.





-- BERNAMA

Tiada ulasan: