5 Feb 2010

Saiful Tak Buang Air Besar 2 Hari Kerana Nak Buktikan Air Mani Masih Di duburnya?

Mohd Saiful Bukhari Azlan memberitahu Mahkamah Tinggi di sini hari ini bahawa dia tidak membuang air besar selama dua hari selepas didakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketika menyambung keterangannya pada hari ketiga perbicaraan kes terhadap Anwar yang dituduh meliwatnya, Mohd Saiful berkata seluar panjang yang dipakainya pada hari kejadian adalah hadiah daripada Anwar.

Mohd Saiful, 25, bekas pembantu peribadi Anwar, adalah saksi pertama yang memberi keterangan apabila kes itu bermula pada Rabu di hadapan Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah.

Anwar, 63, dituduh meliwat Mohd Saiful di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008.

Dia dituduh mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan dan boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun dan disebat jika disabit kesalahan. Pada prosiding yang bermula 9.51 pagi tadi, Mohd Saiful Bukhari juga memberi keterangan terhadap sampel-sampel yang diambil dari badannya selain baju dan seluar dalamnya juga dijadikan barang bukti.

Mohd Saiful berkata, dia menganggap Anwar seorang pemimpin berkarisma dan sebab itulah dia mahu bertugas dengan penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Peguamcara Negara II, Datuk Mohd Yusof Zainal Abiden, yang mengetuai pihak pendakwaan, kemudian mahkamah bahawa pemeriksaan utama terhadap Mohd Saiful Bukhari sudah selesai.

Beliau juga berkata, semua pihak akan sekali lagi mengunjungi tempat kejadian liwat itu di Kondominium Desa Damansara hari ini berikutan permohonan daripada pasukan pembelaan Anwar.

Prosiding itu kemudian ditangguhkan pada 11.15 pagi.

Tiga trak membawa anggota Pasukan Simpanan Persekutuan (FRU) dan dua trak penyembur air serta dua trak polis memasuki kawasan perkarangan Kompleks Mahkamah Jalan Duta pada 10.15 pagi ini kerana terdapat ura-ura satu demonstrasi akan diadakan di situ selepas solat Jumaat.

Perbicaraan ini ditangguhkan pada Isnin depan, 9 Febuari 2010.

Peguam Anwar, Sankara Nair mengesahkan perbicaraan itu akan bersambung minggu hadapan setelah rombongan mahkamah selesai mengadakan lawatan ke Kondominium Desa Damansara tengahari tadi.

Ulasan GB

Katakanlah benar Saiful tidak buang air besar selama dua hari selepas apa yang dikatakan dia diliwat, apakah beliau memaklumkan kepada doktor di hospital-hospital yang memeriksanya?

Jika sudah diberitahu, apakah tidak ada ubat yang dibekalkan oleh doktor agar membantu memudahkannya untuk membuang air besar?

Apakah apabila diambil sahaja air mani dari duburnya, maka beliau pun mudah untuk buang air besar selepas itu?

Kalau tak bagitahu kepada doktor yang memeriksanya yang dia tak buang air besar, apakah dia ke hospital semata-mata nak semak duburnya setelah dia dikatakan diliwat?

Bisa kepala kita dibuatnya oleh si Saiful ni.

14 ulasan:

Awanama berkata...

Lawak juga cerita SJJ nih! Dia semblitkah?

Awanama berkata...

Sebab mamat ni suka bersumpah walaupun tidak dianjurkan oleh agama Islam. Jadi kita syorkan dia:

Bersumpah laknat untuk kali ke dua di Masjid Wilayah Persekutuan bahawa dia tidak berak dua hari selepas diliwat.

Saya faham bahawa perbuatan liwat tu haram dan berdosa besar, malah dilaknat Allah. Cuma yang musykil, orang yang melakukan perbuatan ni perlu mandi junub ke tak? Kalau jawapannya YA, maknanya dua harilah dia dalam keadaan berhadas besar. Kalau tidak maknanya dua hari dia tak mandi - kambing punya budak.

Oleh yang demikian kita kena minta dia bersumpah untuk kali ketiga bahawa dia tak mandi selama dua hari.

Untuk membuktikan kesahihan fakta mamat ni, peguam perlu tanya doktor yang memeriksa mamat sama ada hamis bau kambing ketika pemeriksaan dibuat.

Awanama berkata...

Dalam kes liwat, apabila mangsa berak, air mani yang bertakung dalam juburnya akan keluar bersama tahi. Tak tinggal setitik pun lagi.
Jadi Sepol ni nak buktikan bahawa air mani masih ada dalam juburnya semasa diperiksa dan diambil sampelnya oleh doktor.

Awanama berkata...

kalau tak berak selama 2 hari .. maknanya ruang rektum dia dipenuhi dengan kepala taik sembelit.. semasa pemeriksaan lubang jobo sayfool tu, dr tak terserempak dgn kepala taik ke? pelik betul lah.. huh! busuk lah pengakuan nih..

Awanama berkata...

air mani bila melekat kat atas badan pun akan pecah dan mencair hanya dalam masa kurang 10 minit saja.

kalau 48 jam dah tentu air mani tu dah lama jadi air dan meleleh keluar. tambah pula bila tergesel dgn seluar dalam semestinya sudah tidak ada apa yg tinggal.

melainkan si saiful ni tak tukar seluar dalam juga untuk 2 hari, tak mandi untuk 2 hari juga?

ataupun bontot saiful ni sejuk macam peti ais sampaikan air mani tu jadi pejal sampai 48 jam?

kembara putih berkata...

Dia makan 5 butir nasi sehari ke? Dari saiz badan dia tu rasanya sekali makan dekat 2 pinggan nasi, sehari 3 kali makan, mana mungkin tak berak selama 2 hari. Tak tahu la macam mana kool nya dia bila lubang dubur dikelebet oleh doktor untuk pemeriksaan dan pada masa yang sama dia sedang menahan diri dari berak.

Apa punya skrip daa...bidan terjun punya skrip ke?

Awanama berkata...

Skrip cap dubur tu, mahal harganya.

Awanama berkata...

suruh kerbau sondol caiffool ni.
tolol punya lembu hitam. geng kambing biri punya orang.

yang dia cerita tu..satu pun tidak betul. alasan budak buta huruf.

waksab berkata...

satu pelawak king terkenal sekarang...sanggup tak mandi dan berhadas besar ..tak berak 2 hari kerana mahu menanggung(mengandung) semen sebagai bukti sahih..Apa ke heii .Yob..kalu dah kena tujah tu gerenti jalan kengkang punyer..dah tu report je la hari tu.terus..tunggu sapa lagi..x mandi..x berak..solat entah le..kalu x mandi wajib sah ker?he..he..

http://waksab@blogspot.com

AMENO ChaCha Marba berkata...

Ir MALAYSIAN 2020 say...

BARRY WAIN(Malaysian Maverick) ada
berkata bahawa SODOMY 2,adalah sebagai"FILEM BURUK yang diulang tayang sebagai MENGHINA SISTEM UNDANG UNDANG negara Malaysia.
AND you,Saifool is a bad actor..!!
I think Anwar said"FUCK U",not"CAN I FUCK U"...!!!Kau sendiri kata kau
SELALU dimarahi oleh Anwar..!!
IF this is the way,you try to get back at him,at the same time MAKE MONEY,for your poor acting part,you
just cant get away with it...!!!
WE know your KONEKSION to Najib, through ROSMAH KLINGON,your MUM in law etc....,kalau you FITNAH to get the desired result for some crooked,devious plan,LU JAWAPlah kat AKHIRAT nanti..!Jangan fikir u muda and think u can get away with it,by JUST BERTOBAT later on, SEARCH YOUR CONSCIENCE..!!!
-Dipetik dari blog SaiFool

Awanama berkata...

Kalau seorang warga emas yang 60 tahun lebih umurnya boleh tewaskan pemuda yang berumur 25 tahun logik ka? Cis laknat kau SaiFOOL. Mudah-mudahan engkau dapat AIDS!! Mari kita do'akan beramai-ramai supaya dia sekeluarga serta orang yang menajanya ditimpa musibah!!

MalaysiaClickTeam berkata...

Well, this is not a first time a case is staged in our Honorable Court of Justice.
Reading through the report of this Saiful vs Anwar case, made me feel doubtful of the content.

1. The chronology of event had been dragged till the time of Saiful employment by DSAI - what is there to establish? Their relationship?

2. This Liwat case....are we talking about morale values or a rape case? Is Saiful saying he was raped or he was just saying "Yeah...we did it. I was sodomized. I was too afraid to fight because he was my boss"

3. What with this visit to the Condominium after all these years? Looking for sperm stain? Hmmm..."don't bring the tilam to the court this time - the court will go to the tilam".

4. Saiful statement was like a softporn. Anwar asked him to wash himself first......(to clean his butt) then he came out wearing a towel....(or maybe dropped his towel) - Oh come on....didn't it occur to him to just run out of the apartment? There was so ample time!

5. Then he brought a tube of KY to court. Whose KY is that? Anwar? Entering this new evidence make the case look so 'childish' - Obviously Anwar finger print should be there on the KY tube. Question: ..and he got to bring the KY after being sodomized?

6. Bringing soiled undies or pants will not establish penetration.I wonder how the court approved them as exhibits. The charge is 'sodomy'. They could just had fun jerking together off. Stick to the point!

7. Cotton swab in the anus. Just a cotton swab? JUST A COTTON SWAB? Anyway - The finding of Anwar DNA in Saiful rectum cannot be a prove of penetration. It opens up to other possibilities how it got there.

8. Obviously medical report shows no evidence of force entry. No bruises nothing. It is amazing how they could turnback and say "if there is no bruises doesn't mean that there has been no entry" - Oh man...somebody wake me up. It is just like a de ja vu of Norita Samsudin case (with apology to the deceased friends and relative).

Imagine what will the implication be to the court of justice?
- Someone can say - Mr. C stole my watch. I swear he did it even though I am still wearing the watch.- Dubious isn't it?

As A Malaysian - we just play along. Just another sensation. Just another entertainment.

MalaysiaClickTeam berkata...

I am sure the doctor in Pusrawi would have spotted the presence of semen because he checked Saiful rectum first. - and bad foul smell.

Funny when the IO swap cotton on Saiful's neck and body. What did they expect to find? Did Saiful tell them "Oh...he came on my neck?" Did he bathe in that two days gap? I am sure he did and all the evidence had definitely been washed away!

Commonlah...this case - will be all over the net - We are showing to the world how screw up and stupid we are! Hmmm... go watch C.S.I....!

Awanama berkata...

Inilah dia 'pelacur politik' zaman kini, sanggup kena jubor(diliwat) semata2 nak jatuhkan Anwar Ibrahim!

Jenis bangsa melayu tak tahu malu!