16 Ogo 2009

Era Najib Altantuya : Rohaizat Calon Bermasalah

Rupa-rupanya calon UMNO BN di Permatang Pasir adalah seorang yang bermasalah.

Hal ini didedahkan sendiri oleh Naib Presiden Umno, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang juga Pengerusi UMNO Pulau Pinang yang meminta Pakatan Rakyat tidak menggunakan kes pembatalan lesen peguam sivil Rohaizat Othman sebagai senjata untuk menyerang peribadi calon Barisan Nasional (BN) itu.

Beliau berkata demikian selepas merasmikan mesyuarat Umno Bahagian Permatang Pauh, di Politeknik Seberang Prai, di sini, hari ini.

Ini bererti desas-desus semenjak hari pengumuman calon hari kelmarin yang menyatakan bahawa lesen peguam sivil Rohaizat Othman telah ditarik balik adalah benar dan hari ini desas-desus itu disahkan pula oleh Naib Presiden UMNO, Ahmad Zahid Hamidi.

Ini yang tercatat di dalam sebuah blog sebaik sahaja Rohaizat diumumkan calon BN.



Calon Umno Permatang Pauh ialah Rohaizat Othman. Memang latar belakang professional, Tapi dengar cerita lesen peguam telah di ambil balik???betul kah???

Kita tanya Lawyer khairuddin RM berapa hilang????

Kita Tanya Jahara Radzi projek perumahan Malwira Taman Guar Perahu yang memang tak siap-siap .bukan kerana dihilangkan projek tetapi duit sampai tak masuk akaun-Berapa Hilang????


Rupa-rupanya Rohaizat bukanlah seorang peguam lagi kerana lesennya dah ditarik balik dan adalah seorang calon yang bermasalah.

Memang UMNO menghadapi masalah memilih calon di dalam setiap pilihanraya kecil dan akan berulang lagi di Permatang Pasir.

Dan jika demikian wajar sangat UMNO BN kalah teruk di Permatang Pasir nanti.

Tiada ulasan: