16 Jun 2009

UMNO ADALAH BONEKA BRITISH

Saya seorang yg tidak menyokong mana2 parti walaupun pas... tetapi untuk berdepan dengan parti yg suka menipu rakyat tentu sekali saya terpanggil menyuarakan pandangan dengan isu..kerajaan pepaduan yang di sogokan oleh umno dengan pas.

Saya memahami ada sesetengah di dalam PAS menginginkan penyatuan ini(kerana dalam PAS sendiri terdapat puak yang bersifat perkauman) orang inilah yang mahu umno dan Pas di satukan.

Sayang sekali pengikut pas yang sebegini tidak memilih Allah sebagai penolong mereka. tetapi mengangkat Bangsa yang akan menjadikan mereka kuat dlm politik. tahu kah kamu sebelum kamu menjadi ahli PAS, TGNA lebih lama dan lebih masak dengan perangai UMNO.

Tahukah kamu siapa Umno? Parti ini adalah parti boneka British. Di tubuhkan untuk menyatukan bangsa melayu. dengan sikap kebangsaan kepada bangsa melayu sahaja. dan Umno ini parti yang suka menipu bukan sahaja rakyat tetapi menipu badan politik yang lain demi meneruskan Agenda mereka.

TGNA lebih mahir dengan UMNO dan Mahu mejauhi mereka dan kalau boleh menjatuhkan mereka. kerana UMNO sekarang sangat lemah. PRU-13 umno akan kalah teruk.

Puak Umno tidak lagi mendapat kepercayaan dari kaum cina dan india. inilah pencetuh kekalahan mereka pada PRU ke 12. tahukah kamu umno tanpa kerajaan pepaduan sangat2 lemah dan bakal hancur. bagi menjamin kesinambungan kuasa mereka. mereka harus mencari idear dan tipu daya bagi memastikan mereka menang di PRU-13 nanti. bagaiman UMNO harus menang?. sedangkan bermacam-macam tipu daya mereka berjaya di patahkan oleh pembangkang dan sokongan pengundi bukan melayu kepada BN merosot sama sekali.

Andai kamu bersabar tentu Allah akan memenangkan kamu tetapi jika kamu tamak dan mahu segalanya cepat tentu kamu akan di hancurkan oleh musuh Allah. Saya menulis ini kerana ada di antara mereka yang menyokong kerajaan pepaduan. tahukah kamu orang cina dan india meletak harapan pada orang pas kerana pengundi cina dan india tidak sekuat mana. undi mereka hanya boleh membantu pengundi melayu memenangi pilihan raya. untuk menjadi pati memerintah adalah mustahil. sabab itu mereka dah berkorban dan dengan berani memangkah pas dalam pilihan raya ke -12 baru ini.

saya ingin mengigati pemimpin pas adakah kamu hendak mengkhianati mereka?. Jangan Jadi pengkhianat. Allah tidak suka Orang islam yang suka mengkianati..walaupun sekutu mereka yang kafir.

Allah memberikan kamu peluang untuk memerintah di masa hadapan.. hendaklah kamu sabar... jangan gelojoh. dan jagalah orang kafir dengan sebaik-baik jagaan. jangan kamu khianati mereka setelah kamu berjanji. dan jangan kamu melupai mereka setelah kamu kuat.

Didik lah mereka dengan cara hidup islam. jika kamu memerintah tunjukan cara pemerintahn islam sebenar.. jangan kamu zalim.. seperti mana taliban. lihat bila mereka memerintah.. mereka berlaku zalim.. yang perlu kamu buat ialah mendidik dengan baik tak perlu undang2 yang keras.

Di dunia ini mata2 sedang memerhati untuk menjatuhkan islam jadi berhati-hati dengan tindak-tanduk kamu. pandangan TGNA harus di pandang dengan hati yang terbuka... jangan lalai bila berasa kuat. jangan sombong bila berasa senang... ini belum aper-aper dah kecoh sana-sini.. sabar. kalau Allah izinkan kamu memerintah.. perentahlah dengan menerima pandangan orang ramai... pandangan orang ramai itu... mungkin juga ada baiknya.. dan mungkin terselit pandangan Allah didalam nya walaupun orang itu tidak muslim...

Salam ingatan pada para pemimpin pas... jangan berpecah belah... bersatu.. demi ALLAH dan Rasul. dan Jauhi tipu daya Syaitan dan kuncu2nya(iaitu JIN dan Manusia). - amizah

Tiada ulasan: