25 Jun 2013

Nazri Kantoi Tunjuk Isyarat Lucah Kepada Jurugambar Di Parlimen!


Apakah ini contoh terbaik yang ditunjukkan oleh seorang yang bergelar menteri kanan dalam kabinet Najib Razak?

Menunjukkan isyarat tidak senonoh kepada jurugambar yang merakamkan gambarnya di parrlimen hari ini sempena persidangan angkat sumpah ahli-ahli parlimen dan melantik Speaker Dewan Rakyat yang baru.

Dia memegang jawatan Menteri Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan.

Sudah pasti isyarat ini bukan molek dan indah untuk tarik pelancung ke negara kita serta jauh sekali bukannya budaya kita.

Betapa sombong, bongkak dan angkuhnya pemimpin UMNO ini.

Tidak tahu nak kata apa lagi... speechless. -omakkau

Ulasan GB

Bagi orang-orang UMNO, video lucah, gambar lucah dan isyarat lucah macam sudah menjadi budaya bagi mereka sehingga kita tertanya-tanya agama apakah orang-orang UMNO ini?

Jika Islam apakah itu akhlak yang diajar oleh Rasulullah saw dan bagaimana tergamaknya mereka memalukan Islam dan umat Islam dengan perbuatan-perbuatan sedemikian di depan mereka yang bukan Islam?

9 ulasan:

Elias Hj Idris berkata...

Dlm parlimen dia pernah kata, jika org melayu tak maukan Islam Umno pun takkan bercakap tentang Islam!

Fikir sndri la dia agama apa?

Ikut ulama, sesiapa yg tolak hukum Allah swt, kafir.

Elias Hj Idris berkata...

Alaa... masuk la ke http://ikanlepu.blogspot.com takde tapisan apa pun. Hang nak maki pun ikut la.

Bru steady, tuan.

Awanama berkata...

Nasib baik aku tak ada kat situ...kalau tidak aku bubuh penyepak
kat muka dia baru dia tau, terlalu kurang ajar orang macam ini. Perlu di ajar satu hari.

Man Laksa.

ZIRAHNAMIA berkata...

haha mcm² hal
Free Download Majalah, TV Series, Watch Anime & Movie Online @ ZirahNamia's Blog

Awanama berkata...

Hantar aje gambar ini kat najib, rosmah, agong, raja raja melayu, bini si tenggang ini dan keluarganya dan lihat apa reaksi mereka, mungkin mereka akan berbangga dan megah. Sungguh malang Malaysia kerana mempunyai orang orang yang tak berakhlak dan tak bermoral serta otak bertaik khinzir.

Awanama berkata...

Orang jenis hipokrit..kaki betina...otak tu ingat benda tu saja...kepit betina kiri kanan...mana dia ada moral dan akhlak!! Padan muka orang melayu yg sokong dia!!Tak ada langsung sumbangan pada ekonomi Negara...masyukkkkk ada lah!!!Mengahabiskan boras ja!!

Andre Irwan berkata...

Inilah salah satu pemimpin Agung Melayu....... Hebatnya pahlawan Melayu ni. Padan muka aku juga yang Melayu ni sebab dok pilih dia.
Inilah orang yang akan disimpan di TANAH PERKUBURAN MELAYU bila mati nanti. Hidup Melayu. Hidup Melayu. Hidup Melayu.

teman manong berkata...

Hai teman bebulu betoi nengok menteri rope ini, nampak sangat tak ade sibik. Marah macam mane pun ingat le awak tu menteri yeop ooi ! Kanjei betoi kanjei.

Awanama berkata...

Anak & Bapak serupe je yop!! Buat malu orang perak, otaknye kuning. Dema orang melayu (umno) pasai tu akhlak nye gitu, kalau dema melayu islam lain yop.