20 Apr 2013

Ajaran Sesat Fathul Bari, Ulamak Muda UMNO


Menipu" menjadi halal di dalam UMNO - demikian mafhum kata-kata ulamak muda UMNO tersebut.

Itu sebab mengapa UMNO menggunakan pelbagai kaedah menipu - menipu dengan menggunakan fitnah seperti video seks dan seumpamanya. Bagi mereka itu tidak mengapa kerana ia perang psikologi.

Tidak perlu bukti untuk tuduh orang berzina. Untuk jatuhkan lawan, boleh guna penipuan asalkan orang percaya.

Namun hukum kebenaran dan keadilan akan tetap terlaksana: kemenangan dengan cara penipuan sedemikian tiada keberkatannya. Apatah lagi yang memfitnah kerana si pemfitnah akan tetap terlaknat dari dunia sampai kiamat.

Firmanullah s.w.t:

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10

33 ulasan:

iluvislam berkata...

ularmak yg mesra parti setan memang setuju dgn kerja setan....org yg menyokong & percaya pulak jd pengikut setan....insaflah puak UMNOOOOO...rakyat tak dpt apa2...ularmak ni dpt elaun& upah ribu2

Awanama berkata...

Saya benci Fathul Bari. Pengampu!!

Awanama berkata...

Dah masuk TONG TAIK...tak banyak pun sket pasti tercalit dgn TAIK...

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Awanama berkata...

Ada sorang lagi macam ni kat Uni Madinah Antarabangsa. Pengampu!

Awanama berkata...

Dunia dah nak kiamat dah. Dia ni Islam ker YAHUDI ni? Kalau Melayu masih sokong si YAHUDI mabok ni dan parti yang dia wakili memang lah Melayu mudah ditipu.

Awanama berkata...

saya pernah lihat dia dalam forum bersama Dr Asri, tiada nampak istimewanya

Awanama berkata...

Hanya ulam-ak dunia akan bercakap begitu, pentingkan kedudukan dan dunia, agaknya dia dah lupa apa yg belajar dulu.

Awanama berkata...

kalau betul dia cakap macam tu..
ulama ni pun digelar ulamak jahat..

Awanama berkata...

aku pelik sungguh tengok ustaz muda sekor ni. beriya2 sokong umno. tak pa lah. tp aku sangat yakin bahawa suatu hari nanti dia akan insaf kerana menyokong parti yg salah.

Hulubalang berkata...

Puak2 munafik yg selalu buat fitnah ini tak peduli langsung akan soal kubur, padang masyar, syurga dan neraka. Tiada dosa dan pahala dalam kamus puak2 ini. Mereka tak yakin langsung akan semua ini..itu sebab mereka berani fitnah mcm2!!!Penasihat ugama mereka semua jenis di atas..al fulus...masyukkkk!! Dasar UMNO haram jadah!!

Awanama berkata...

Yahoo !!!!!

Sekim Cepat Kaya Ala Ketam Batu Dalam Bakul telah menular dari Bandar ke Pekan ke Kampong....

Sesungguhnya Ketam Ketam Bakul akan tetap kedudukan di dalam Bakul akibat pemikiran Bakul mereka.

Mereka menipu bukanlah untuk Ketam Ketam lain , kecuali Ketam Bakul itu sendiri....

Kam-Heong Crab sedap tau...

Awanama berkata...

Minta rakyat Perlis sedarkan ulamak terlanjur ini.....
Dah ramai org berpengetahuan agama digunakan oleh Umno unt pertahankan kuasa mereka.

Awanama berkata...

Agak agaknya la
Dia khawin dua tu pun
Dia TIPU isteri pertama dia

Awanama berkata...

Benarlah pengakuan mantang PiEm Tuha bahawa pasokan diaorang ada bekawan dgn SETAN yang dikenali. Dari sehari ke sehari Tohan bukak sikit sikit makna lebeh baek berkawan dengan SETAN yang dikenali itu. Padahal orang beriman disuroh menjauhi SETAN waema perangaipon tak buleh tiru/ikut inikan pulak berkawan, kerana SETAN itu musoh yang nyata. Tapi puak puak ni ambik buat kawan, maka adat orang bekawan dia ada nasehat menasehat, maka menasehatlah SETAN yang dikienali akan pasokan mantang PiEm Tuha. Begini laku nasehatnya "Berjuanglah kamu dengan segala daya osaha habih reng kerana kamu di pihak yang benar, jika sukar memberitahu rakyat bahawa kamu ini orang baik baik kerana rakyat sekeliannya telah maklom akan kebejatan perangai kamu, tidak mengapa chobalah chara ini, pukullah gendang keseluroh pelosok negara beritahu rakyat bahawa pemimpin pasokan lawan ada kudis dengan chara muslihat NGENTOT. Maka bekerjalah petugas pasokan mantang PiEm Tuha di atas nasehat akal SETAN yang dikenali menjaja kudis pemimpin pasokan lawan atas muslihat NGENTOT. Konon cerita muslihat ini bakal memihak kepada pasokan BeEnd. SETAN bayangkan pengikut akan percaya 100% dan tempias akan kena juga kepada pasokan lawan engkau. Selepas menimbang nimbang nasehat SETAN kawannya itu ada benarnya kerana sekelian pengikut pasokan mantang PiEm Tuha adalah diakui sendiri terdiri dari orang orang yang bodoh bodoh belaka (ini pengakuan mantang PiEm Tuha bahawa pasokannya telah tidak dimasoki oleh cerdikpandai dalam jarak waktu yang agak lama, mungkin atas dasar tutup pintu, kerana dibinbangi segala kurap kurap di dalamnya terdedah kapada umum, maka berkumpullah segala orang orang bodoh di situ adanya yang mana minda mereka rata rata dapat dibeli atawa disogok dengan habuan duniawi) Maka rioh gegak gempita seluroh pelosok negeri konon pemimpin pasokan lawan ada kudis muslihat NGENTOT atas nasehat setan yang dikenali, pada hakekatnya Tok Ketue Sekutu rapat mantang PiEm Tuha dengar kabar tak berani bertanding kali ini kerana bahang berbuat NGENTOT di negeri sebelah hujong tanah masih segar dalam ingatan rakyat. Sedarlah nasehat tok tok sami dan tok batin kat tapah tu karot belaka. Rakyat tahu wayang ini, coma rakyat banyak sabar... tapi kalau acap acap hilang juga sabar itu, bukan semua rakyat bodoh. DENGAN NAMA ALLAH INI KALILAH.

Awanama berkata...

Apa guna belajar ilmu agama tp tak leh nilai mana hak dan batil kan rugi jd ust..org kurang imu agama pun dpt beza antr munafik dg tidak...kembali lah kepangkal jalan wahai fathul bari..namanya indah maksudnya dalam tp sayang anak muda ini mencitai dunia lbh drp akhirat rupanya..ingatlah ibu mu jika kamu tidak takut pd pencipta kamu...sekurangnya kamu ingst dr mans kamu dtg dan kembali suatu hr nti.

Awanama berkata...

tuan admin boleh bagi link@video sebenar dimana ustaz nih keluar kenyataan mcm tue? puas gak cari tapi tak jumpa!

Awanama berkata...

Hahaha jika dia seorang ulamak yang hebat dan memahami segala hukum allah dan juga memahami segala peraturan dan enakmen undang2 syarak didalam peraturan Majlis Agama di Malaysia. Soalan saya mengapa perlu lari menikah di Thailand? Menikah mengikut rukun nikah tiada masalah asalkan cukup semua ikut rukun tp melanggar peraturan yang direka oleh ulamak2 seluruh masia dan perundangan islam di langgar seolah2 FB ini tidak tau lgsg. bermasalah ulamak macam ni apabila umat islam lain yang melanggarnya diambil.tindakan. So bila perangai mcm ni mmg sesuai lah beliau ikut UMNO sbb prangsi melayu UMNO kaki betina kawin ramai kat siam sbb takut bini

Awanama berkata...

Dia contoh terbaik bagi perumpamaan ULAR DALAM SEMAK.

Awanama berkata...

Ulamak sesat!!!

Awanama berkata...

ni contoh org yg terpelajar tp xde didikan...

non baling berkata...

F = fitnah dibolehkan
A = angkuh dengan ilmu yg ada
T = Tuhan tidak ditempatNya
H = halangan dimusnah dengan fitnah
U = ulamak yg sesat ( maksudnya dia
bukan ulamak )
L = lembu lagi mulia drp mangkok ni
B = berat dosa dia ni
A = amanah tak dipikul
R = riak dengan kepercayaan yg diberi
I = inilah tempatmu...neraka jahannam

Awanama berkata...

Semoga Allah SWT memberi petunjuk kepada anak muda yang bergelar Ulama Muda UMNO ni melalui pelbagai liku liku kehidupan yang beliau akan hadapi semasa hidupnya.

Awanama berkata...

adakah ini juga kerja media umno bn yg giler tu

Awanama berkata...

Fatul Bari ni adik beradik dgn Si Kitul Bari.

Awanama berkata...

dia ni pengampu besar sbb nak cari makan

Awanama berkata...

Ada ilmu agama pun kalau salah guna tak betul juga...Hanya Allah maha mengetahui.Jgn kita pula senang-senang kafirkan org lain selagi mana ia menurut perintah Allah.Hukum ditangan Allah.Hanya dia yg berhak tentukan seseorang itu Islam atau Kafir.Tugas kita menurut segala perintahnya.Selebihnya hanya dia yg tentukan...berdoalah kearah kebaikkan.Islam itu bersaudara...

Awanama berkata...

Ya Allah, hancurkan fathul bari ni kerana mengkucar-kacirkan ajaran Islam yang suci.

Amy berkata...

Semua org buat silap. Walau setinggi mana pun ilmu agama yg dimiliki oleh Fathul Bari, dia masih seorang insan. Duhai rakyat sekalian... maafkanlah dia kerana dia sendiri tak sedar dengan apa yang diperkatakannya...

Awanama berkata...

Jangan bordoa utk kehancuran org lain apatah lagi sesama muslim.Sebaiknya doakan lah minta Allah ampunkan segala dosa-dosanya,kesalahannya dan dipimpin kearah jln yg benar.Selagi kita bernama manusia tidak terlepas dari salah dan dosa.Oleh itu sentiasa lah berdoa kearah kebaikkan.Islam itu bersaudara.Jangan terlalu ikut emosi dan nafsu amarah kerana itu adalah permainan syaitan.Doa kehancuran adalah untuk org-org kafir yg menentang ISLAM...

WarFitnah berkata...

اتق دعوة المظلوم وإن كان كافرا فإنه ليس دونها حجاب

" Hendaklah kamu waspada terhadap doa orang yang dizalimi sekalipun dia adalah orang kafir. Maka sesungguhnya tidak ada penghalang diantaranya untuk diterima oleh Allah." Hadis riwayat Ahmad - sanad hasan

اتق دعوة المظلوم فإنها تصعد إلى السماء كأنها شرارة
"Hendaklah kamu waspada terhadap doa orang dizalimi. Sesungguhnya doa itu akan naik ke langit amat pantas seumpama api marak ke udara." Hadis riwayat Hakim - sanad sahih

Berhati2lah terhadap doa orang yang menzalimi. Penyair berakata:

نامت جفونك والمظلوم منتبه يدعو عليك وعين الله لم تنم
Mata-matamu tidur dan orang yang dizalimi sentiasa berjaga ,Dia mendoakan kecelakaan kepadamu dan Allah itu tidak tidur

KESIMPULANNYA - Kita doakan sahaja apa2 yg perlu untuk dia dan UMNO/BN, kerana ALLAH sahaja yang layak memberikan balasan yang setimpal bagi mereka2 ini, samada ianya balasan baik atau pun buruk. Wallahua'lam

Awanama berkata...

Inilah dia satu lagi ulamak muda Syaitan yang dikenali dalam UMNOO..

Awanama berkata...

Mmg la boleh menipu kalo nk kalahkan musuh...tapi musuh islam je...bukan sesama islam....jadi fitnah nanti...sma2 dpt dosa kering...beringtlah semua..