9 Feb 2013

Kerja Syaitan Dikenali: 200 Bendera PAS Dicabut & Dibuang Ke Dalam Anak Sungai


Kuala Nerus - 200 bendera PAS yang dipasang oleh para petugas disepanjang jalan menuju ke tapak Himpunan Kebangkitan Rakyat -PAS Ganti Umno Kali Ke-7 (PGU7.0) telah dicabut dan dibuang merata-rata termasuk dihumban ke dalam anak sungai berhampiran.

Ekoran perbuatan khianat dan jahat pihak yang tidak bertanggungjawab itu, satu laporan polis telah dibuat oleh seorang petugas PAS, Saufi Hashim.

Menurutnya, pada kira-kira jam 6.00 pagi, beliau telah menerima panggilan telefon dari seorang petugas memaklumkan tentang kerosakan dan kehilangan bendera PAS yang dipasang yang bearada di kawasan kampung Jeram Manir.

Katanya, selepas itu, beliau terus ke tempat kejadian dan mendapati 80% daripada daripada bendera yang telah dpasang lewat malam semalam telah musnah.

"pada kira-kira jam 8.00 pagi, saya telag pergi ke lokasi kejadian dan mendapati bendera PAS telah berada dalam longkang, dalam semak dan dalam parit air (alur),

"hampir 80% keseluruhannya bendera PAS yang dipasang telah dirosakkan sepanjang jalan Kampung Jeram ke kampung Teluk Pasu,"ujarnya dalam laporan polis yang dibuat.

Menurutnya, kerugian yang dialami adalah sebanyak kira-kira RM1,500, akibat kerosakkan terhadap 200 bendera PAS yang telah dipasang.

Beliau melahirkan rasa kesal kerana menurutnya, sebelum pihak PAS memasang bendera-bendera itu, perundingan telah dibuat degan pihak jawatankuasa keselamatan Umno DUN Teluk Pasu. -BO

8 ulasan:

Awanama berkata...

Sampaikan salam kepada pengkhianat ini, lain kali kalu mahu cabut biar masa orang yang pasang tu ada. Senang boleh buat kira2.

Awanama berkata...

Orang unno mana ada telor macam ketua dia orang jugak.....perangai mcm berok kat bukit malawati.kalau nak tahu mcm mana pegi sana bawak beg plastik isi makanan sebijik perangai mcm orang unno...jgn marah ini kenyataan..

Awanama berkata...

JANGAN MARAH MEREKA.
KITA PACAK BENDERA BULAN ATAS POKOK KELAPA PULAK?

LAGI TINGGI LAGI BAGUS BIAR SEJAJAR DENGAN BULAN.

BARU MEREKA TAHU BERAPA TINGGINYA BULAN.

KALAU JATUH PASTI SYAHID LA KOT?

Martoiriat berkata...

Salam GB
Itulah kerja2 manusia celaka yg masih lagi hidup zaman purba.. Meski pun negara sudah mencapai kemerdekaan lebih 54 tahun namun UMNO masih lagi mengamalkan sikap tidak demokratik dgn melakukan kerja2 jahat untuk kekalkan berkuasa. Saya kira kerja2 jahat atau pun provokasi begini tidak akan memberi kesan kpd penyokong PAS atau PR. Takut jauh sama sekali, Cuma menanti arahan untuk bertindak. Kerja2 jahat, zalim dan khianat tidak akan menakutkan rakyat yg cinta kebenaran malah sikap begini menambahkan lagi semangat untuk menumbangkan rejim zalim sebagaimana berlakunya di negara2 teluk.

muzium padi gunung kheyang berkata...

kerja setan memang macam tu...
semua tak dak akai,
kalau monyet pun, dia rosakkan bunga saja.kalau dah macam ni......

kira lebih terok dari monyet lagi la, puak umno munafikun LAKNATULLAH!

BaDiN berkata...

Syaitan yg dikenali suka melakukan perkara begini Sesuai dgn sikapnya yg angkuh,sombong,riak dan sebagainya.
Ayuh!!! kita lantik mereka jadi Pembangkang Nasional pulak.

Awanama berkata...

doa orang yang dizalimi tiada hijab dengan Allah, UMNO menzalimi rakyat..

Awanama berkata...

bangun rakyat Malaysia, tumbangkan BN PRU13, hapus PTPTN dan buka pleuang kerja kepada anak muda