8 Jan 2013

[MELAMPAU] Ada "Tiger Show" Di Malam Mesra Jab. Siasatan Jenayah IPD Shah Alam?


Rakyat terkejut! Ada tarian separuh bogel semasa acara "Majlis Malam Mesra, Sekalung Budi, Segunung Intan" Jabatan Siasatan Jenayah IPPD Shah Alam.

Ia bukan superimpose, ia bukan cerita rekaan untuk menjatuhkan imej PDRM. Tetapi ia adalah real, dan PDRM sendiri yang menjatuhkan maruah mereka!

Berikut ialah pengakuan Tun Hisan



Hasil pengakuan daripada Ketua Polis Selangor, Tun Hisan Tun Hamzah terbuktilah acara tarian separuh bogel semasa acara "Majlis Malam Mesra, Sekalung Budi, Segunung Intan JSJ IPPD Shah Alam" itu benar-benar berlaku.

BAGAIMANA PERKARA INI BOLEH TERLEPAS PANDANG?

SIAPA YANG MENJADI PENGATURCARA PROGRAM? Polis juga ke?

(Tidak diterima akal pihak polis lansung tidak terlibat di dalam pengaturcara program. -GB)

Kalau beginilah halnya, APAKAH MEREKA MASIH BOLEH DIHARAP UNTUK MENJAGA KEMASLAHATAN NEGERI SELANGOR INI DARIPADA JENAYAH SEDANGKAN MEREKA SENDIRI MENGALAKKAN KEMUNGKARAN DALAM KELAMBU MEREKA SENDIRI!

(KPN &) Tun Hisan, ANDA WAJIB BERTANGGUNGJAWAB! mereka yang terlibat termasuklah ketua JSJ IPD Selangor, penganjur program atau sesiapa sahaja WAJIB BERTANGGUNGJAWAB! - maklumat: RAMM / PemudaBatu.com

Ulasan GB

- dan kebelakangan ini beberapa kes kejadian rogol melibatkan anggota polis secara berkumpulan, malah ada kes rogol berlaku di dalam balai polis sendiri.. apakah disiplin dan moral polis sudah hancur binasa dan "tiger show" itu manifestasi dari kehancuran akhlak anggota pdrm?

Kita tidak bermaksud untuk orang membenci polis, tetapi perbuatan polis itu sendiri mengundang kebencian rakyat terhadap mereka.

GB selalu sebutkan: Hukum Kebenaran dan Keadilan tidak boleh ditolak dan disembunyikan. Ia akan terpapar dengan jelas dan nyata akhirnya!

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biar betul .... nak harap PDRM jaga kemaslahatan negara .... ni idea baru ker apa ni? boleh percaya ker PDRM ni? aku lama dah ilang kepercayaan tak tau lah pulak orang lain

Tanpa Nama berkata...

MasyaAllah..

Tanpa Nama berkata...

masya'Allah..dasyatnya..apa kejadahnya jemput penari tiang nih..Ya Allah..lindungila kami dari bala..

Tanpa Nama berkata...

mana jamil khir..mana ufb..mana ulamak2 umno...ini la ajaran2 dr umno..memalukan rakyat..inikah contoh dr pdrm?

bangi mari berkata...

hehehe... mana ketua agama yg alim tu?? taknak ulas apa2 ke? hehehe

pak asan ali pejuang akidah apa cerita? hehehe nampaknya kitab injil solar dah meresap dalam polis hehehe

pak asan... adakah ini termasuk perkara murtad??? hehehe

Tanpa Nama berkata...

Malam Sekalung babi segunung setan..apa pun tahniah utk tun hisan dan polisi2....semoga berbahagia selalu kah kah kah...apapun semoga kalian semua bertaubat..terapkan nilai2 islam dlm menjalankan amanah...

Tanpa Nama berkata...

Masya ALLAH !

Tanpa Nama berkata...

wah wah wah asyik sungguh penari2 tu
manakala penontonnya pula kusyuk
Hebat hebat Luar Biasa rupa2nya dlm
kompleks Polis shaja ada tarian mcm
ini...HOT HOT HOT

Tanpa Nama berkata...

Patutlah Jabatan Siasatan Jenayah polis asyik tangkap rakyat yang tak bersalah.Hasil dari penerapan nilai2 "murni" UMNO dan jadi suruhan UMNO. Kebenaran sudah dijadikan satu kesalahan, manakala kebatilan menjadi pujaan.Rakyat membantah pemerintah yang tidak adil, penipu dan zalim kena tangkap.Puak2 UMNO membelasah orang disanjung.

Tanpa Nama berkata...

...DAN BIARKAN PERTUNJUKKAN SEPERTI ITU DITERUSKAN SAMPAI HABIS PERSEMBAHAN??? TIADA MEMBANTAH??? TERUS MENONTON??? ......PENONTON2 YANG ADA DISITU HANYA LAH HIPOKRIT

Tanpa Nama berkata...

ini zaman umno. mintak mintak bila PR dapat tawan putra jaya buat tiger show and porn recording di balai polis kan kan kan....

Tanpa Nama berkata...

no wonder le dok terajang kami masa demo menuntut pilihanraya bersih!!rupanya mereka ahli parti syaitan..mereka tak mampu memcium aroma islam!!

Tanpa Nama berkata...

anon 8.11, ko nk jadi pelakonnya ke.....???

huhu

sEtuLusQasiHku^_^ berkata...

bukan nak berburuk sangka..tetapi jika inilah yang PDRM tunjukkan....perasaan benci mmg tak boleh nak dipisahkan lg..harap mereka semua bertaubat..

Tanpa Nama berkata...

Kalau pihak lain buat kena tangkap. Betullah polis raja di Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

ckp tak serupa bikin, sendiri melarang org lain tapi sendiri yg membuat, mcm meludah kelangit yg akhirnya jatuh kemuka sendiri!

Tanpa Nama berkata...

Kita tunggu pula apa komen BAKA PDRM salah satu bahagian yang mengendalikan aktiviti keagamaan di dalam PDRM sebagaimana KAGAT dalam ATM..

muzium padi gunung kheyang berkata...

manusia tak cukup akai!

Osama berkata...

apedehal....
Polis Raja Di Malaysia maaa skrng niiii!
POLIS tu Pukol Orang Lemah Ikut Suka suki mak bapak dia je.!
Wahai angota polis sekelian...
Ingay & sedarlah do atas kepala mu itu ada kalimah Allah & Muhammad....