17 Dis 2012

[VIDEO & GAMBAR] HKR Perak - Dibasahi Hujan Tetapi Ribuan Bertekad Tumbangkan BN


Parit: Sambutan rakyat terhadap Himpunan Kebangkitan Rakyat terus mendapat sambutan apabila hampir 20,000 orang memenuhi Padang SEDC Seri Iskandar, malam tadi, kata pengarah program, Dr Kharuddin Abdul Malek.

Walaupun hujan renyai-renyai turun sekitar jam 9.30 malam sekitar 20 minit, namun orang ramai masih berkumpul di kawasan padang untuk mendengar pidato daripada pemimpin Pakatan Rakyat.

Orang ramai semakin bertambah apabila hujan mulai reda dan mereka duduk di hadapan pentas untuk mengikuti persembahan daripada NGO dan ceramah para pemimpin Pakatan Rakyat

Antara yang berucap ialah Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dan anggota Jawatankuasa Eksekutif DAP, Dr Tan Seng Giaw. -HD


















6 ulasan:

XUMNO berkata...

AllahuAkbar! Jelas sudah rakyat inginkan kerajaan baru di bawah Pakatan Rakyat. UMNO/BN sila berundur dengan cara terhormat. Jika anda sayangkan negara Malaysia, serahkan mandat memerintah kepada Pakatan secara baik.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdulillah. Insya ALlah rakyat Perak yg bermaruah tidak merelakan pengkhianatan merampaskuasa dari ketetapan yg mereka lakukan berulang. Insya ALlah PRU 13 ini menyaksikan result yg jauh lebih baik dari PRU 12. Insya ALlah konspirasi dari istana, pejabat suk, ipd Ipoh dan Putrajaya akan dibalasi rakyat dgn keputusan yg lebih memberansangkan.
Hak akan dipulangkan kepada yg empunya dan !

Abu Syaukah berkata...

Datang juga malam tadi...alhamdulillah.....

Tanpa Nama berkata...

ALhamdullillah !

ayah berkata...

kita terus bangun sehingga umno berjaya ditumbangkan utk kebaikan rakyat dan Malaysia .

Tanpa Nama berkata...

UMNO mesti ditumbangkan supaya topeng yang dia guna selama ini (ISA, OSA, akta perhimpunan aman) dapat ditanggalkan dan betapa hodohnya muka munafik UMNO ini sebenarnya.