23 Jul 2012

[GEMPAR] Di Parlimen Ahmad Maslan Penduduk Sudah Tunggu 30 Tahun Air Paip


Gempar! 30 tahun menanti kemudahan asas air paip! Abd Hamid Eiman menagih janji pemimpin Barisan Nasional. Lokasi Kampung Sri Tanjung Benut. Parlimen Pontian, Wakil Rakyatnya adalah YB Ahmad Maslan.

Ahli keluarga berkenaan menyatakan beliau terpaksa bergantung kepada air hujan selama ini.

Saksi dan dengarkan sendiri keluhannya.




15 ulasan:

wak munir berkata...

Waduhh gimana sih. Kok ketawa nengok muka orang tercoret arang.... Loh bontot sendiri kok bertahi enggak dicuci... waduh !

Amuraria berkata...

begitulah musibat-musibat menteri umno-apco dok kelentong rakyat ,dah la rakyat pi sokong mangkuk-mangkuk tu kot boleh bela depa ! haprak apa pun tarak ! apa punya turr !

anakrajabugis berkata...

umno ni kalau benar sebuah parti melayu islam yg berjuang atas landasan islam yng betul PAS tak kan ujud kat negara malaysia ni, kerana umno busuk sampai keperutlah maka ulamak meninggalkan parti itu untuk menubuhkan PAS.

Awanama berkata...

OIIIIIIIIII UMNO kau pergilah tengok rakyat kau di Pontian Johor tu. Kau ada hati perutkah biarkah rakyat hidup merana tanpa air selama 30 tahun, sedangkan kau minum air tanpa memikirkan masalah rakyat?

Baik kau selesaikan masalah air di Johor daripada kau kacau negeri Selangor dan Kelantan dengan isu air. kalau tidak Para blogger yang perihatin akan continue dedahkan isu ini sampai rakyat Johor tahu siapakah UMNO sebenarnya.

Awanama berkata...

wak lam....mana janji yang ditepati....dosa wak...!
Baliklah wak....jengok-jengok orang kampong, jangan cakap tk serupa bikin. ..jaga kain sendiri.

Awanama berkata...

BN tak mampu tadbir negara lagi? Patut orang muda tak mahu sokong?

Awanama berkata...

Macam pak pandir perintah negara....

Awanama berkata...

Silap kalau undi BN PRU13

Awanama berkata...

Memang dah tersalah pemimpin. Dalam UMNO tu tinggal yg kaki kebas dgn kaki kelentong.

Awanama berkata...

Hukuman yang macam manakah yang paling setimpal harus dikenakan keatas puak-puak bangsa UMNO nih..?

X berkata...

Dia bukan wakil kepada rakyat,
Tapi wakil kepada umno.
Dia akan bertungkus lumus, berhempas pulas, berlintang pukang untuk umno tapi tidak untuk rakyat....

Awanama berkata...

Kekurangan negeri pembangkang nampak sangat sampai didedah di akhbar dan TV, mengapa negeri sendiri tak jaga 'pembangunan' yang diagungkan itu.

Awanama berkata...

oooi jangan kutuk Johor.. nanti murka.. tak boleh masuk Johor nanti..

hairan berkata...

tuh le cakap berdegar2 tapi tempat sendiri ketinggalan, dasar pembohong!

buat malu jawa jhr aje!

lain kali soh mangkuk tuh cermin dulu seblm nak kutuk orang lain

harap2 sultan jhr dapat la masuk kependalaman dan ceruk kampung, baru tau nasib rakyat mcmana. Sultan yang merendah diri pasti dihormati rakyat jelata. Jika tidak, pk2 la sendiri

Awanama berkata...

air tiada memang kerja UMNO sabotaj bekalan air supaya rakyat merana dan jumpa JKKKP