19 Jun 2012

Terlihat Video Bogel Adiknya Dalam Hanfon Rakan

Kampung Raja - Seorang pengawal keselamatan terkejut besar apabila mendapati gambar bogel adik perempuannya berusia tujuh tahun, terdapat dalam rakaman video telefon bimbit milik rakan setugasnya kelmarin. Gambar fail.

Sebelum itu, pengawal keselamatan berusia 21 tahun itu diminta suspek berusia 56 tahun agar mengecas bateri telefon bimbitnya.

Abang mangsa mengambil peluang memeriksa gambar di dalam telefon tersebut dan terkejut apabila salah satu video di dalamnya adalah video adiknya, disyaki dicabul oleh suspek.

Ketua Polis Daerah, Superintendan Kamaruddin Mohd Zakaria berkata, abang mangsa terkejut apabila melihat video mengandungi perlakuan tidak senonoh ke atas adiknya itu, kemudian bertindak memberitahu ibunya mengenai apa yang berlaku.

Menurutnya, siasatan mendapati terdapat dua rakaman yang dirakam pengawal keselamatan itu pada waktu dan hari berbeza.

“Berdasarkan rakaman video itu, kejadian berlaku pada jam 12.09 tengah hari, 6 Mei dan jam 1.55 petang, 3 Jun lalu di kawasan Hutan Lipur Lata Tembakah, Hulu Besut,” katanya.

Kamaruddin berkata, keluarga mangsa dan suspek dikatakan mengenali antara satu sama lain dan suspek telah menjemput mangsa serta seorang lagi abang mangsa yang berusia kira-kira 12 tahun di rumah.

Menurutnya, siasatan mendapati, terdapat banyak gambar lucah lain di dalam telefon bimbit suspek yang turut dirampas bagi membantu siasatan.

Ibu mangsa dari sebuah kampung dekat Renek, Jabi di sini, tampil membuat laporan polis di Balai Polis Kampung Raja petang semalam, selepas dimaklumkan anaknya. Suspek yang beralamat di Kampung Cherang Melilig, Hulu Besut dan mempunyai isteri telah ditahan untuk siasatan lanjut.

Kes disiasat di bawah Seksyen 376/11 Kanun Keseksaan kerana cubaan merogol.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sma cam yg berlaku kat kmpung aku dulu....haha..