30 Mei 2012

"Haramjadah" Najib Terbongkar Lagi: RM30 Untuk Setiap Belia hadir Himpunan

Selain baju T dan pengangkutan percuma, belia, anak-anak muda yang hadir di Himpunan Jutaan Belia baru-baru ini diberi wang saku sebanyak RM 30 bagi meramaikan.

Walaupun disediakan beberapa hiburan percuma termasuk import dari Korea kumpulan K-Pop namun pihak penganjur tidak yakin keramaian yang diharapkan tanpa disogok serta diangkut .

Sebab itu keramaian yang dihebohkan hadir bukannya tulin dan sukarela.

Lihat saja para belia mempermainkan pihak yang menyogok mereka.

Itulah sebabnya Najib Razak masih ragu-ragu mau membubarkan parlimen. Dia sendiri tahu program Himpun Jutaan Belia tidak menyumbang kepada menterjemahkannya kepada bentuk undi. -omakkau

Ulasan GB

Hari Belia - 2 juta belia hadir?
BERNAMA sendiri takut nak umumkan berapa sebenarnya yang hadir. Tiada angka rasmi dikeluarkan.

Kemudian Najib kata no untoward accident
Itu kemalangan yang menyebabkan 17 orang cedera tu accident binatang apa?

Sekarang budak-budak itu SETIAP SEORANG dengan bangga tunjukkan tiga keping RM10.

Demikian "kebenaran" tidak boleh ditutup.

Ia akan tetap terdedah juga.

Demikian juga dengan segala penipuan-penipuan UMNo BN, SPR, PDRM, JPN dan lain-lain.

Tunggu hari pembongkaran dan pendedahan segala penyelewengan dan penipuan yang akan dilakukan oleh Allah swt sendiri. Allah akan tetap bersama mereka yang memperjuangan kebenaran dan keadilan.

Nak lawan, pergilah lawan denganNya, bukan dengan kami.

Kami akan tetap berdoa agar kebenaran dan keadilan itu didedahkan.


اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه


Allahumma arinal haqqa, haqqan, warzuqnattiba’ah,
wa arinal bathila bathilan, warzuqnajtinabah


Ya Allah, tunjukkanlah yang kebenaran itu sebagai kebenaran, dan kurniakanlah kami kekuatan untuk mengikutinya (memperjuangkannya), dan tunjukkanlah yangg batil itu sebagai batil dan kurniakanlah kami kekuatan untuk menjauhinya (menghapuskannya).

6 ulasan:

Amuraria berkata...

BARUA NI KATA KALU HAPUS PTPTN BANKRAP NEGARA TAPI MALAUN NI DOK PERABIS DUIT NEGARA MACAM ATUK DIA PUNYA SAPA PUN TAK KISAH ? MEMANG HARAM JADAH PUNYA KERJA ! ABU SAJA PENYELAMAT MALAYSIA

ANAK JAWA berkata...

Bebudak tu pun kena kencing, voucer 100, main dgn puak kroni ni tendang kiri sepak kanan,ketis bawah meja tinggal la 30rm utk beliak-beliak tu

Unknown berkata...

Gambar membawa seribu pengertian. So perjelaskan siapa yang bagi dan atas dasar apa!!! Sama2 kita bongkar...

Awanama berkata...

para pemimpin umno nie mmg barua syaitan....

Awanama berkata...

duit rakyah habis gitu jah sokmo... kes NFC pun tutup dah pulak... selesai blako!!!!

Awanama berkata...

Wahai ank2 muda..kalau setakat rm30 yg nak d kejar fikir2 lah selama mana nak makan..TP! maruah bangsa bolih d beli dgn rm30 jerr....makna nya maruah diri kamu mmg rm30....wahai ank2 muda jd ank2 muda yg punya harga diri....berjuang lah biar putih tulang jgn putih mata.....biar mati dari buta hati.....