20 Apr 2012

Blogger UMNO Fitnah Mahasiswa Dataran Merdeka Bawa Kondom

Mahasiswa berdemo kantoi dengan KONDOM di dataran merdeka

Owh ye ke?

Bukti ada kat bawah neh oke ;

Mula2 korang tengok gambar pertama. Nampak apa yang aku nampak tak? Bagus. Memang bagus. Aku pun sama macam korang. Sebijik. Takde beza. 100% sama. Iaitu aku tak nampak apa2 pun. Aku tak nampak apa2 yang blogger tue suruh aku nampakkan.




kah kah kah

Lepas tue korang tengok pula gambar kedua. Nampak tak apa yang aku nampak? Tengok betul2 larh der. Lue dan gua sama2 ada mata kan, kalau tak camne lue membaca blog neh ye tak?

kah kah kah

Sekarang faham tak?

1. Masa letak tikar, lantai dia petak2. Ada mozek.

2. Lepas angkat tikar, berkemas untuk konsert diraja, lantai dia jadi pasir2.

Inilah kehebatan penulis = blogger umno.

Kalau macam neh korang tak boleh nampak, fikir, teliti, kaji.. aku boleh berani nak cakap korang memang bangang. Sorry der.. sorry.. kadang2 kita perlu bersikap jujur. Aku nak juga jaga ahti korang tapi kadang2 ia mencucuk2 jiwa aku sebab terpaksa menipu der.. tolong larh faham. Menipu tue berdosa der..

kah kah kah

Bloggers umno yang buat lawak kondom =klboyzwangsa
Ameno : Tak boleh blah betul akal depa..

kredit:amenoworld

Ulasan GB

GB pernah ulas dahulu. Petikan:

Fitnah, mereka-reka cerita yang tidak benar, bahasa lucah/mencarut dan gambar porno sudah merupakan perkara asasi dan darah daging blogger proUMNO. Pergi ke mana-mana satu blogger pro-UMNO, anda akan menemui salah-satu daripadanya.


Terkutuklah blogger UMNO pemfitnah ini dari dunia sampai akhirat seperti firmanullah

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10

8 ulasan:

Awanama berkata...

kalau tak ada cerita sex bukan umno(baru)misti sexxxxxxxxx.

cinabuta berkata...

aiyaa...ini kondom punya pasal pun mai bikin kecoh ka..wa ingat itu balang sudah jatuh masa ada gaduh-gaduh itu hali maaa...lu olang mesti tau sapa punya pasat itu balang ada chop 1malaysia wooo..talak pecaya tanya sama itu safie afdal maaa..

Awanama berkata...

bukan semua org bodoh dan buta utk melihat yg benar atau salah.....fitnah umno akan memakan diri sendiri dlm pru13...insyaAllah..

Awanama berkata...

aku agak..kondom tu kepunyaan samseng jalan kebun punya tu..tengok saiz le..x pun ezam yg punya...kah..kah..kah...ezam br lepas projek kat bukit bintang.....

Awanama berkata...

Ini kondom mak nyah yang punya depa ambik gambar ni kat kawasan mak nya berdubur malam2 pastu tuduh orang lain aku rasa orang buta pun perasan kondom tu berada ditempat lain.

Awanama berkata...

Diorang angkat tikar dengan mozek-mozek sekali la

Awanama berkata...

agak2nya mungkin kondom abg Pie punya kot....warghhhhhhh

Awanama berkata...

nak heran apa? sejak dulu lagi umno tu lambang seks maniak. kalau tidak masakan altantuya kena bunuh dengan kejam. bukankah itu juga sebab cerita seks. tengok video seks datuk t! bukankah yang buat promosi kaki seks?