6 Ogo 2011

Ibu Terkejut Anak Gadis 'Bersahur' Dengan Lelaki Warga Indonesia

Kajang: Seorang ibu yang mahu mengejutkan anaknya untuk bersahur tergamam sejurus mendapati seorang lelaki tidur nyenyak bersama anak gadisnya dalam kejadian di Batu 18, Hulu Langat, kelmarin.

Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab, berkata kejadian berlaku kira-kira jam 5 pagi ketika ibu mangsa masuk ke dalam bilik tidur anaknya yang berusia 14 tahun untuk mengejutkannya.

“Sebaik masuk, ibu mangsa terkejut apabila mendapati mangsa tidur bersama seorang lelaki warga Indonesia berusia 21 tahun yang dipercayai teman lelakinya.

“Lelaki terbabit yang terkejut dengan kehadiran ibu mangsa bingkas bangun lalu memohon maaf selain mengaku hanya tidur dan tidak melakukan apa-apa bersama mangsa,” katanya.

Katanya, ibu mangsa yang tidak berpuas hati dengan pengakuan lelaki itu mendesaknya untuk mengetahui apa yang berlaku.

“Atas desakan berterusan ibu mangsa, lelaki itu mengaku sudah melakukan hubungan seks dengan mangsa ketika ahli keluarga lain sedang tidur. “Lelaki itu juga mahu bertanggungjawab atas perbuatannya.

“Ibu mangsa yang tidak berpuas hati dengan tindakan lelaki itu yang melarikan diri membuat laporan di Balai Polis Batu 18, Hulu Langat,” katanya. -HM

Ulasan GB

Apa mau jadi ni.. sudah sampai tahap begini...

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mungkin JPN dah bagi mykad kat indon tu sebab tu dia berani sampai macam tu!! kat malaysia macam-macam boleh jadi masuk cara haram pun boleh jadi warganegara

Tanpa Nama berkata...

Waduh... Waduh ... itu indon ada guna-guna pak. Kok bisa budak 14thn udah di kongkeknya.. ish !! ish

P/S : awasi anak gadis anda ... Penjualan Barang - Barang Mistik Secara Terbuka Di Blog2 Telah Banyak Menjahanamkan Anak Gadis Melayu .

Tanpa Nama berkata...

Inilah tingkah laku hasil daripada pemberian warganegara oleh kerajaan yang paling bangang dalam dunia.Dulu semasa "jus soli" hendak dilaksanakan oleh Inggeris Melayu inilah yang bertempik macam hilang akal sekarang spesies melayu ini jugalah yang merealisasikan jus soli tetapi kali ini untuk bangla , indon dan filipina.

Tanpa Nama berkata...

inilah kebinasaan moral yang akan terus melanda masyarakat Malaysia, yang mana kerajaan UMNO/BN/Upco yang semakin meminggirkan hukum hakam Islam. BERSIH 3.0 perlu diteruskan bagi mengembalikan Syiar Islam di Malaysia ini.

wak parjoe berkata...

Apakah ibubapa telah mendidik anak-anak mereka dengan cukup sempurna @ sedaya mungkin. Atau ibubapa pun tak terdidik akan diri sendiri. Renung dan fikirkan.

Tanpa Nama berkata...

Pengimportan dan penganugerahan IC segera makin giat dijalankan untuk itu apa nak heran. Namun takkan mak cik tak sedar perangai anak perempuan dia, kenapa anak dia begitu berani mengundang Boy Friend dia tidur dirumah, bukan setakat jemput datang rumah je, malah datang buat anak dirumah. Jadi sama-sama fikirlah....

Tanpa Nama berkata...

InsyAllah dalam tempuh terdekat,akan ramai perempuan-perempuan Melayu akan berijab-kabul dengan Mat Indon,Mat Bangra,Mat Vietnam,Mat Burma serta Mat Nigeria kerana semua sudah jadi warganegara.Terima kasih kepada Najib dan sepupunya Hishammudin.Ini baru 1 Malaysia namanya.