27 Nov 2010

[Bergambar] Miyabi, Bintang Porno Jepun Gegarkan Indonesia

JAKARTA: Aktres Jepun, Maria Ozawa, yang menggunakan nama Miyabi dalam kerjayanya sebagai pelakon filem dewasa, adalah bintang utama filem seram terbaru Indonesia, Hantu Tanah Kusir yang menjalani penggambaran di Jakarta.

Ozawa pelakon filem dewasa paling popular di Indonesia, menjalani penggambaran filem yang mengisahkan hantu di tanah perkuburan di Jakarta Selatan.

Proses penggambaran dilakukan syarikat perfileman Maxima Pictures Oktober lalu dan tayangannya bermula semalam.


Kumpulan aktivis Islam, Barisan Pertahanan Islam (FPI) sebelum ini membantah lakonan Miyabi di dalam filem komedi berjudul Menculik Miyabi, menyebabkan aktres itu terpaksa membatalkan kemunculannya.

Penerbit Maxima Pictures, Ody Mulya Hidayat memberitahu akhbar online Detik.com, pihaknya terpaksa memindahkan pelakon itu dari sebuah hotel ke sebuah hotel lain bagi memastikan keselamatannya.

“Setiap malam, ada saja orang mengetuk pintu bilik penginapan Miyabi dan meminta untuk bergambar dengannya. Kami cuba untuk tidak menimbulkan kontroversi, jadi langkah terbaik ialah dengan menukar bilik hotel,” kata Ody.

Rakaman di belakang layar menunjukkan aktres kacukan Kanada dan Jepun itu memakai seluar ketat dan baju tanpa lengan di dalam hujan.

Di dalam sekurang-kurangnya satu adegan, Miyabi menanggalkan coli, manakala dalam satu adegan lain beliau diambil gambar dari bahagian belakang badan dalam keadaan bogel. – Agensi


Miyabi Penyebab Letusan Merapi dan Tsunami Mentawai

Kedatangan artis lucah Jepun, Miyabi, ke Indonesia adalah penyebab terjadinya bencana tsunami Mentawai dan Letusan gunung Merapi. Kesimpulan ini dinyatakan oleh Front Paranormal Indonesia (FPI).

Pimpinan FPI, Ki Dharsimo Buyat, mengatakan bahwa mereka telah menggelar meditasi spiritual untuk mengetahui penyebab terjadinya bencana yang melanda Indonesia. Dari hasil meditasi tersebut, mereka diberikan pencerahan bahwa penyebab dari segala bencana di Indonesia adalah kedatangan artis lucah Jepun, Miyabi.

“Roh para leluhur gelisah karena kesucian tanah kita dinodai oleh seorang wanita tak bermoral,” jelas Ki Dharsimo.

Lebih lanjut, Ki Dharsimo mengatakan bahwa kelompoknya telah mendapatkan jawaban dari roh leluhur bangsa untuk menenangkan kegelisahan mereka dan mencegah terjadinya bencana di kemudian hari.

“Ada dua yang mereka minta. Pertama, usir Miyabi dari Indonesia. Kedua, usir Ariel, Luna Maya, Cut Tari, Dewi Perssik, Krisdayanti, Ahmad Dhani, Mulan Jameela dan Julia Perez dari Indonesia.” ungkapnya.

Dalam beberapa hari ke depan, FPI berencana untuk menemui Presiden secara langsung demi membicarakan masalah ini. Mereka akan meminta Presiden untuk mengeluarkan artis-artis tersebut dari Indonesia, demi keselamatan bangsa.

Sebenarnya, sudah sejak lama FPI khawatir kalau Indonesia akan dilanda bencana. Sejak dua tahun yang lalu, mereka sudah merasakan kekecewaan roh leluhur terhadap moral bangsa Indonesia yang semakin merosot.

“Artis selingkuh, foto bugil beredar di Internet, anak sekolah ML di warnet, semuanya itu membuat roh leluhur kecewa dan marah. Jika kita ingin mereka tenang, Internet harus disekat secara total dari Indonesia,” pungkas Ki Dharsimo.

Source: forum.vivanews.com










Tiada ulasan: