6 Okt 2009

Era Najib Altantuya : Aziz Tenat, Peluang Untuk Hidup Tipis

Pengerusi Biro Putera UMNO yang juga Ahli Majlis Tertinggi (MT) parti itu, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim diberitakan tenat dan kini dirawat di Unit Rawatan Rapi(ICU) harapan untuk hidup agak tipis.... Datuk Azeez diberitakan telah dipukul oleh sekumpulan penyokong Pas,yang dikatakan adalah dari kalangan pesilat-pesilat handalan pada hari penamaan calon.

Doktor mengesahkan ada lebam luar biasa dipangkal tengkuknya,"saya tidak pernah melihat lebam seperti ini, biasanya merah atau biru tetapi yang ini berwarna hitam" kata doktor itu.

Ada sumber maklumat memberi tahu, Datuk Azeez terkena pukulan angin tiga penjuru (penderas).Menurut orang yang biasa dalam bidang ini.. sesiapa yang terkena pukulan ini takkan hidup lama... kalau tak besok, lusa, bulan depan, tahun depan atau akan datang Datuk Azeez pasti akan mati.

"Saya amat terkejut dengan kejadian ini, berkemungkinan besar kalau dia dipanjangkan umur pun hidupnya seperti.. hidup segan mati tak mahu...l ebih baik umurnya dipendekkan sahaja." kata salah seorang penyokongnya.

kah!kah!kah!kah!kah! -cupingmerah

Ulasan GB

Meminjam kata-kata Ahmad Nisfu di dalam Seniman Bujang Lapok sewaktu menjadi Tuan Direktur - kecik-kecik tak nak mampus, dah besar menyusahkan orang!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UMNO melahirkan ramai pelakon yang berkebolehan!!!

Tanpa Nama berkata...

nampaknya UMNO lebih tenat sehingga tiada isu!!!

Tanpa Nama berkata...

semoga cepat sembuh la...mari semua kita ziarahi mamat ni kt spital kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Setelah siasatan rapi, para doktor mendapati keseluruhan badan Datuk Azeez lebam kehitaman. Hanya tapak tangan dan kaki Datuk Azeez sahaja yang didapati tiada tanda lebam.
Rakyat 1 Malaysia mencadangkan PDRM, SPRM, JKM,TPM, PM dan KPM segera menyiasat jenayah yg dilakukan oleh penyokong-penyokong Pas.

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. tapak tangan je x lebam !!! elok mampos munkee nie