29 Sep 2009

Era Najib Altantuya : Mahathir Bertanggungjawab Mundurkan Kelantan

Tun Dr. Mahathir cuba untuk menutup kezaliman terhadap rakyat Kelantan dengan mebuat tuduhan kononnya Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Aziz Nik Mat harus bertanggungjawab terhadap kemunduran negeri itu.

"Pada satu tahap tertentu, beliau bertanggungjawab terhadap kemunduran Kelantan. Beliau perlu menerimanya. Di negara lain, orang akan letak jawatan jika mereka gagal," kata beliau bagi menjawab soalan mengenai kepimpinan Nik Aziz.

Dr Mahathir berkata demikian selepas majlis pembukaan Sidang Kemuncak Tadbir Urus Korporat 2009 semalam yang bertajuk "Truth, Lies and Corporate Governance".

Kenyataan itu dibuat beliau berikutan gesaan oleh Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali supaya Nik Aziz meletak jawatan kerana gagal membawa kemajuan di Kelantan.

Tetapi rakyat tidak pernah lupa bahawa Mahathir merupakan Perdana Menteri yang telah melakukan sekatan pembangunan kepada Kelantan semasa era pemerntahannya menjadi PM.

Sikap biadab dan zalim oleh Mahathir tidak mudah terpadam dari sejarah dan Allah pasti akan menurunkan balasanNya nanti. Saksi video pengakuan Mahathir sendiri yang melakukan kezaliman ke atas Kelantan:




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam,

Artikel yang menarik tuan..
Jika tak keberatan layari Neutral Daily sekarang dan linkkan blog kami di blog anda.
Terima Kasih..

"Informasi Neutral Tanpa Kepentingan"
http://neutraldaily.blogspot.com/