2 Jun 2015

[BERGAMBAR] Sayang PAS Dan Perkukuhkan PR, Pilih Mereka Ini Menerajui PAS


Menepati slogan PAS FOR ALL, dan menjunjung resolusi muktamar setiap tahun yang meminta Pakatan Rakyat diperkukuhkan, maka berikut ialah calon-calon Pro-PR yang perlu di berikan sokongan para perwakilan. Sekalipun dituduh pro-DAP, mengikut telunjuk DAP atau anti-ulama dan digelar dengan pelbagai gelaran buruk, namun usah perdulikan tuduhan, fitnah dan cacian itu kerana ia hanyalah rekaan dan luahan golongan yang cemburu dengan perjuangan mereka selama ini yang telah berjaya merapatkan hubungan PAS dengan parti-parti komponen Pakatan Rakyat.

Mereka yang terdiri dari gabungan ulama dan progresif yang terdiri dari pelbagai latarbelakang pendidikan dan profession, yang sebenarnya pendokong aspirasi PAS FOR ALL dan merekalah yang menjadi tonggak harapan PAS untuk memperkukuhkan PR dan menumbangkan UMNO BN di dalam pilihanraya nanti.

PRESIDEN

Ustaz Ahmad Awang

TIMBALAN PRESIDEN

Mohamad Sabu

NAIB PRESIDEN

Datuk Husam Musa

Salahuddin Ayub

Datuk Mahfuz Omar

AHLI JAWATANKUASA PAS PUSAT (pilih 18 orang saja)

Abang Ahmad Kerdee Abang Masagus

Ustaz Abd Ghani Samsudin

Dr. Abu Bakar Mohamed

Aiman Athirah Aljundi (Raj Munni Sabu)

Aminolhuda Hassan

Dr. Dzulkefly Ahmad

Hanipa Maidin

Dr. Hatta Md Ramli

Khalid Samad

Lahirul Lagitu

Mazlan Aliman

Misbahul Munir Masduki

Datuk Seri Ir.Mohd Nizar Jamaluddin

Dr. Muhaimin Sulam

Datuk Dr. Mujahid Yusof Rawa

Dr Raja Ahmad Iskandar Raja Yaakob

Dr.Siti Mariah Mahmud

Taufek Abd Ghani

Zulkifli Mohd Omar

KETUA DEWAN PEMUDA

NAIB KETUA DEWAN PEMUDA

KETUA DEWAN MUSLIMAT

TIMBALAN KETUA DEWAN MUSLIMAT



GRAFIK TAMBAHAN





DAN JANGAN SEKALI-KALI DILUPAKAN PESANAN INI

16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Teruskan berkempen GB, walaupun hati kecilku agak negative.. Tp. Itu semua Allah swt punya kuasa..Kalah kita istiqamah.. Menang kita islah!

Tanpa Nama berkata...

jOM undi warga maya Pro UG vs Pro pakatan ..
permuda dan timbalan..
latest pro pakatan still leading
http://www.malaysiakini.com/news/300350

Tanpa Nama berkata...

.

Alhamdulillah

Orang-orang yang saya pandang tinggi tersenarai ia itu

Taufek Abd Ghani
Dr Muhaimin Sulam
Mazlan Aliman
Ustaz Abd Ghani Samsudin

Mereka ini sahaja dah cukup mengambarkan perjungan pasukan Ustad Ahmad Awang ada lah untuk rakyat demi Islam, apa lagi yang lain-lain yang sudah mempunyai rekod dan semangat juang yang tak boleh di ragui.

Tetima kasih dan usaha saudara semua di iringi dengan doa.

lagu tu laa berkata...

kepada akar umbi yang akan hadir pada muktamar bulan ni bertawakkal kpd ALLAH swt dah berusaha dan memberi undi kepada calon2 pilihan "DAP".pinjam kata dari haji hadi.INI KALILAH!!!!!!!

Unknown berkata...

Syabas pada calon-calon yg bertanding, Salam GB dan Netzen yg berjuang kerana keBENARan.

Disini saya nak berkongsi pengalaman semasa saya zaman Jahiliah dulu,Saya dah selidiki dan buat analisis. Pada perwakilan-perwakilan yg nak mengundi BERHATI-HATI last minute DESPERADO membuat kejutan-kejutan yg kita tak duga. Kenal TUC Tok usin ceroi, dia dah buat U-Turn dan sekarang habis-habisan mengunakan tipu-daya untuk mencari kelemahan-kelemahan pimpinan yg pro-PR, dia akan menghantar posting-postingnya di web pro pr dan mengunakan tipu daya yg licik yg kita tak terduga, baru2 ni dia kenakan Husam musa melalui pembantunya.Tektik ini tektik lama yg digunakan oleh umno.Pengenalan utk bukan orng utara CEROI tu maknanya bagi orng kampong saya nipis,kalau minum kopi o ceroi bermakna kopi o nipis. JEBON bahasa kasar maknaya bagi orang kg saya pencuri/penyamun telor ayam,muka tebal takmalu dilevelkan pada calon-calon di atas.TAK TERFIKIR OLEH AKAL KITA ORANG2 YG DIDIK ULAMAK boleh melevelkan orng beriman seprti mereka penyamun/pencuri CUMA hanya BERBEZA PENDAPAT. ini adalah bertujuan provokasi yg tak berakhlak,sejahat-jahat kami semasa di DIRTY DEPARTMENT dulu kami tak melevelkan lawan kami JEBON,BARUA,TOLOL,sejahat-jahat kami cuma identify team A,team B sahaja. jika pro pr memaki hamun BALIK seperti mereka bermakna mereka berjaya dan segala makihamun pro-pr itu akan digunakan untu meraih undi.Memang TUC dah GIVEup dengan kumpulan UG di postingnya diFBnya dan diwebsite pro pr.Dan audionya itu authentic, dia macam kecewa bilamana master-mind buat indah tak indah dan mengelarkannya SB, di sini dia dipersimpangan jalan nakkan penjelasan dari master-mindnya ,di sebabkan perjuangannya CEROI dia mengungkit2 atas kerja-kerjanya, dia dah berhenti kerja dan banyak menghabiskan masanya menolong master-mindnya dalam pemilihan nanti, MODUS OPERANDInya ialah Dapatkan RESULT dgn cara MATLAMAT MENGHALALKAN CARA.bila dia nak buat keputusan nak bocorkan RAHSIA Master-mindnya kecut perut ,Tiba-tiba selang beberapa hari dia U-TURN dan sekarang ini sedang habis2san mengunakan tipu daya memerangkap pro pr,Ini juga terjadi pada kami dulu bilamana master -mind kami lambat bagi upah, kami mengugut nak photocopy rahsia di sebarkan pehak lawan, master mind kami tergesa-gesa beri kami apa yg kami hendak.TUJUAN SAYA BERI BERI PERINGATAN INI BUKAN BERBANGA-BANGA DENGAN KERJA-KERJA JAHAT DULU,BUKAN FITNAH..SEBAB SAYA TAK MAHU BUDAYA UMNO MENJADI VIRUS DALAM PAS BUDAYA INI MEMANG JAHAT DAN KEJAM..Master Mindnya cukup hebat dia MEMBISU bila dicabar menafikannya...BIJAK..BIJAK....BIJAK..MACAM NAJIB "SAYA TAK KENAL ALTANTUYAPUN" ,SAYA BERSUMPAH DI MESJID..SEMOGA Pengelaman ini berguna panduan untuk LAST MINUTE PERWAKILAN. WASSALAM.

Tanpa Nama berkata...

Selamat maju jaya kepada semua yang tersenarai dalam entri ini. Insya-Allah, ku akan terus setia bersama PAS & PR.

Tanpa Nama berkata...

bravo gb moga usha anta diberkati amin.

Tanpa Nama berkata...

Tokoh-tokoh hebat dan menyakinkan bisa mengerunkan Umno.Syabas Pro PR.Umno you get lost!

Tanpa Nama berkata...

.

Memang patut pun Hj Hadi buat koner bila melihat kumpulan pimpinan Ustad Ahmad Awang dengan menuduh satu mengikut telunjuk DAP dan satu lagi mempertahankan ulama dan dasar PAS.

Memang patut pun UMNO gerun. Boleh nazak tercunggap-cunggap UMNO di buat nya.

Ustad Ahmad Awang dan sahabat-sahabat yang lain mampu membuat PAS di pandang tinggi oleh DAP terutama nya PKR yang perlu mencontohi saf yang di bentuk oleh Ustad Ahmad Awang.

Tabik Ustad Ahmad Awang.

Kepada Allah kita kembalikan.

hah! berkata...

Tiada lagi selepas ini agenda aqidah dan kafir mengkafir......yg ada hanya ekonomi, nasib rakyat dsb. Maka rakyat punya pilihan untuk memilih antara dua parti sbg kerajaan......tetapi rakyat yg ingin menegakkan amar ma'ruf nahi munkar tiada saluran dan jalan demi tahlluf siyasi @ keharmonian kaum!

hah! berkata...

Jika barisan di atas terpilih, tiada lagi persoalan aqidah dibangkitkan, tiada lagi kafir mengkafir. Rakyat punya dua pilihan parti untuk memerintah..............berdasarkan kesungguhan membangunkan ekonomi dan urustadbir yang lebih baik. Jika rakyat ingin menegakkan amar ma'ruf nahi mungkar......pilihanraya bukan jalannya kerana tahalluf siyasi @ menjaga keharmonian kaum!

hah! berkata...

Kata2 akhir dari almarhum Ust. Fadzil bagus! Fikirkan, siapa yg lebih memusuhi perjuangan Islam UMNO @ DAP? DAP pemimpinnya kafir.........pemimpin UMNO tu kafirkah?

Tanpa Nama berkata...



.


Boleh kah Perwakilan/PAS Kawasan mengubah keputusan Kawasan nya yang telah mencalunkan se se orang pemimpn dengan mengikut pilihan nya sendiri?


Perwakilan/PAS Kawasan ada lah Ketua.

AJK Kawasan dan ahli nya wajib wala pada Ketua.

Sebagai se orang Ketua, orang tersebut mempunyai kuasa veto.

Nama-nama yang di pilih pun ia lah sebagai CALUN ! Ia nya bukan muktamad. Apabila di muktamar nanti nama-nama ini sudah tidak ada kaitan dengan keputusan yang di buat oleh Kawasan. Ia nya menjadi terbuka setelah nama-nama tersebut membuat kenyataan resmi untuk bertanding.

Kawasan membuat keputusan memilih pemimpin tersebut tanpa menimbangkan dan mengetahui hala-tuju parti, tanpa mengetahui saf-saf kepimpinan sepenuhnya dan tanpa dapat membezakan yang mana yang lebih baik antara dua-dua pihak.

Kini terpulang kepada Perwakilan/Ketua Kawasan untuk membuat keputusan. Di muktamar nanti saudara-saudara bukan saja membawa amanah Kawasan tetapi lebih dari itu, saudara-saudara membawa amanah parti dan harapan penyokong PAS.

Saudara-saudara perlu selamatkan PAS bukan Hj Hadi dengan menguna kuasa 'veto' secara bijak dan amanah. Jika saudara-saudara berpengang pada ''suara amanah' dari kawasan saudara MAKA TAK PAYAH LAH SAUDARA-SAUDARA PERGI MUKTAMAR Cukup dengan kiraan jumlah pencalunan yang ada.

FIKIR-FIKIR KAN LAH DENGAN RENUNGAN HATI YANG DAMAI.

KEPADA ALLAH KITA KEMBALIKAN.
ALLAHHUAKHBAR !

aku berkata...

Pilih pemimpin yang boleh membawa PAS lebih cemerlang lagi demi Islam dan keutuhan ummah.

Tanpa Nama berkata...

PAS FOR ALL..Pro Rakyat vs Pro Hadi

Tanpa Nama berkata...

Saya sedih kerana parti PAS yang saya minat dan sannjung jadi begini. Saya ni cuma penyokong PAS bukan ahli pun. Dulu PAS sebagai parti Islam berbeza dengan parti-parti lain, sangat tertib dari segi pakaian, tutur kata juga tingkah laku terutama di kalangan pemimpinnya. Tapi kini, saya hormat saya hampir hancur...sikap dan kata-kata sebahagian pemimpinnya (penyokong jangan cakaplah) terutama di media sosial sangat menjengkelkan. PRU akan datang entahlah... nak sokong siapa, takkan nak sokong BN pula