9 Jan 2015

[MENAKJUBKAN] Fotografi 3D Di Masjidil Haram & Masjid An Nabawi


Berikut dipaparkan beberapa fotografi 3D Masjidil haram dan Masjid An-Nabawi direka oleh Wessam Hassanin.

ARAHAN

Mula-mula klik di imej yang dipaparkan di bawah. Kemudian apabila lamanwebnya terpapar, tunggu beberapa saat, dan anda boleh gerakkan gambar dengan hujung jari atau tetikus (bagi yang menggunakan komputer) bagi merasakan anda berada di sana.

Siapa yang nak tengok keindahan kaabah tekan no 3.

Boleh pegang Kaabah ...demikianlah majunya teknologi sekarang...















4 ulasan:

Awanama berkata...

Amazing!!!!!

Macam kat kaabah.

Terima kasih.

Awanama berkata...

Nasib baik ada rukun dan ibadat untuk mengerja haji atau umrah

kalau tak ada 'Boleh pegang Kaabah' boleh di kra dapat title Pak Haji

Hihi

tukjanggut berkata...

memang le real kwn kita buat ni sbb i ada di mekah 3 minggu lepas je.Alhamdulillah i dpt peluk kaabah lama dan menangis lama di kelambu kaabah.Air mata i masih ada di kelambu kaabah.

Awanama berkata...

tengok kaabah je dah berkaca2 mata...Ya Allah, berilah peluang kami kembali ke rumah Mu. Allahumma Ameen.