5 Mac 2014

[BERGAMBAR] PAS Perlu Jelaskan Kedudukan Sebenar Hafiz Nordin!


Apa status mamat Hapiz Nordin nie..?? Banyak tindak tanduknya dari dahulu menjaja dan membawa nama PAS.. Jadi PAS kena perjelaskan adakah beliau masih lagi AHLI PAS ataupun sudah di PECAT..

Jika di PECAT dimana kenyataan dan surat pemecatan kerana sampai sekarang PAS nafi pun tidak.. Sekadar membiarkan isu tersebut berlalu macam itu sahaja.. -kedahlani




ULASAN GB

Mengikut laporan harakahdaily bertarikh 2.12.2013, Hafiz Nordin telah dipecat dari PAS bersama-sama Ustaz kazim Alias, Hassan Basri dan Norman Taha. Persoalannya, beliau (Hafiz Nordin) dan konco-konconya menggunakan bendera PAS dengan sewenang-wenangnya sehingga boleh mengelirukan masyarakat apakah ia membawa suara PAS.

Tindakan tegas perlu diambil demi menjaga nama baik parti dan jemaah.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Golongan ni akan mereput dimakan usia. Tindakan tegas/berkesan susah nak diambil krana kuasa bukan ditangan PR. Tapi percayalah Allah akan memberi balasan setimpal kpd manusia pembelot. Klau x di tunjuk di dunia tentunya di akhirat nanti. Klau lihat betul2 dah ramai yg terkena. Lihatlah org agama terdahulu yg menyokong bee end. Adakah masih ada lagi kebersihan/cahaya di wajah mereka?

Tanpa Nama berkata...

sokong GB, pas kena ambik tindakana sbb dok bawa bendera pas, buat apa bawa bendera pas? tujuan dia ni mesti samada nak ajak org pas ikut perangai dia atau nak org luar pas pandang pas dgn pandangan negetif, dua-dua akan demage pas, jadi pas tunggu apa lagi, cepat bertindak, hukum org macam ni, hidup menyusahkan org!

kata kat dia ni shoh shoh pergi main jauh2.

Tanpa Nama berkata...

Apakah ISLAM itu hanya sbg slogan?
atau ISLAM itu cuma symbol pakaian kopiah jubah dan SERBAN? @pun gelaran2 ulamak & ustaz yg dglamor2kan?

Ataupun ISLAM itu hanya pd kertas2 ijazah MA dan PhD..ataupun krn mahir 'memutar2' prkataan Arab, Quran dan Hadis panjang berjela2?

Ataupun ISLAM itu krn 'dilihat' warak dan fakeh..krn boleh/berani baca doa, boleh/berani jd imam boleh baca talkin, berceramah & brKHUTBAH?

Begitukah CAHAYA yg dibawa sume nabi2 dan begitukah sulohan CAHAYA indah yg dicerna oleh RasuluLLAH?

Smoga NIAT cita-CINTA kudus kita bnar2 kita ISLAMkan @ serahPASRAH kan @ SURRENDERkan semutlak2nya & skudus2nya semata2 krn INTEGRITY UNIVERSAL yg total kpd ALLAH shj semata2!

Dgn ISLAM @ PASRAH @ SURRENDER yg setotal2 itu hanya se nya kpd ALLAH shj semata2..insy'ALLAH kita akan disuloh TERANG dgn CAHAYA-NYA utk mengenal ERTI2 slogan symbol2 kopiah jubah dan SERBAN hatta kpd auta-SANDIWARA tipu yg sgt2 halus lagi MENGELIRUkan..

"aarinal-haqqa'HAQQAN"..
GB..adakah yg lebih hebat lagi drp sulohan CAHAYA-NYA itu??

Tanpa Nama berkata...

Salam...
jgn makan nasik...nnti leh kenyang...
paham dok..

Tanpa Nama berkata...

Tak perlu cakap banyak, kalau dia sudah dipecat dari PAS, heret aje kemahkamah.Dia sudah memburukkan nama PAS, habis cerita.Orang jenis ini kena "ajar" sikit.