4 Jun 2013

Pelekat Gambar Siapakah Di Motorsikal Pemuda India Ini?


Motorsikal pemuda India ini ditampalkan dengan pelekat wajah TG Nik Abdul Aziz, Mursyidul Am PAS. Demikian penghormatan kaum bukan Islam terhadap pemimpin tertinggi PAS tersebut.

Hebat! Kita ucapkan tahniah dan syabas kepada pemuda India itu lantaran keberanian dan kejujurannya menyokong perjuangan TG Nik Aziz yang a da ahli PAS sendiri tak mampu berbuat demikian dengan alasan-alasan kurang menasabah seperti segan, malu, takut, takkiah dan sebagainya.

Bukan sahaja kaum bukan Islam, malah ulamak-ulamak ternama turut menghormati dan menyayangi TG Nik Aziz. Lihatlah:




Jika yang bukan Islam dan ulamak-ulamak terkenal menghormati dan menyayangi TG Nik Aziz, lihat pula bagaimana golongan UMNO yang mengaku Islam perlakukan dan memfitnah TG Nik Aziz.





Malah ada lebih banyak lagi gambar superimposed yang dilakukan oleh golongan UMNo terhadap TG Nik Aziz yang tak sanggup GB paparkan di sini.
,br> Semuga masing-masing mendapat pembalasan yang wajar dari Allah swt.

3 ulasan:

Unknown berkata...

Untungnya tgna difitnah..dihina sedemikian...pahala brlipat ganda beb! TOLONGLAH BACA APA YG DIRIWAYATKAN OLEH Abu Ummah al Bahili.
Love tgna forever ever. Sekian. Harap maklum

~Mualaf~

Tanpa Nama berkata...

Saya seorang beragama hindu anak jati NS.
Saya sebagai seorang Anak Malaysia saya rasa bangga terhadap Tok Guru Nik Aziz dari TG menjadi Menteri Besar Kelantan kerana TG seorang yang mulia tidak mencarut atau tidak menghina agama lain atau kaum lain di Malaysia inlah contoh orangnya beragama Islam semoga tuan yang maha kuasa panjangkan umur TG.Gambar yang hina TG itu hanyalah muslihat BN mereka itu baik belaka Ohi...jangan mehina orang yang mulia terima padahnya.

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah....