3 Jun 2013

"Belang" Nasha Semakin Jelas Kelihatan


Bekas ahli Majlis Syura PAS, Nasharudin Mat Isa antara tetamu majlis resepsi Saiful Bukhari

Gambar perkahwinan yang tidak suka dilihat

KUALA LUMPUR: Sekarang musim orang kahwin. Yang suka dilihat adalah gambar Ustaz Azhar Idrus berkahwin tiga. Namun ada satu perkahwinan yang tidak berapa suka dilihat khasnya oleh ahli PAS.

Ia adalah perkahwinan Saiful Bukhari dengan pasangannya Nik Suryani Megat Deraman di Dewan Dataran Karyawan Kompleks Belia Sukan Seksyen 7 di sini malam tadi.

Yang tak suka dilihat adalah tokoh-tokoh yang turut serta di majlis resepsi itu selepas majlis akad nikah di Kuala Terengganu.


Blogger terkenal Papagomo turut meraikan Saiful

Dengan bertemakan Garden Wedding, kira-kira 800 pengunjung yang hadir pada majlis tersebut turut dihiburkan dengan alunan music jazz yang dibawa oleh Jimmy and Fans semasa majlis itu sedang berlangsung.

Menurut blog KLpos, antara tetamu kenamaan yang hadir pada majlis tersebut adalah Menteri Besar Pahang, Datuk Seri Adnan Yaakob, Menteri Besar Kedah, Datuk Paduka Mukriz Mahathir, bekas Timbalan Presiden PAS Nasharudin Mat Isa, Naib Presiden Perkasa Zulkifli Noordin dan blogger kontroversi Papa Gomo.

Pada 25 Mei lalu, Saiful Bukhari Azlan diijabkabulkan di Masjid Kristal Taman Tamadun Islam (TTI) berwalikan bapa pengantin perempuan sekaligus sah bergelar suami kepada salah seorang personaliti TV3, Nik Suryani.

Dengan jumlah mas kahwin berjumlah RM41,101, majlis diserikan dengan 9 dulang hantaran yang diiringi rombongan pengantin lelaki dan dibalas 11 dulang dari pihak keluarga Nik Suryani. -HD

Ulasan GB

Dapat dilihat kini "rakan sekeliling" Ustaz Nasha. Dan hilang segala perkataan apabila dimana ada papagomo disitu juga kelihatan Ust Nasha....

16 ulasan:

Carlos Santiago berkata...

Dulu lain, sekarang lain. Kaya betul si saiful ni. dia kerja apa ek?

C++ berkata...

Bhai GB...

Hahaha..... dah lama dah mamat sorang tue berperangai camnie... masa dier masih lagi Timbalan Presiden pon dier dah tunjuk tembelang dier... orang jer cover-coverkan.... hahahaha

Andre Irwan berkata...

Tengok pada gaya bini dia pun, tahu siap saiful ni? Oh, ya, bini papagomo pun sama dengan bini saiful kan.
Ya, Allah swt ya Tuhan Ku, yang ustaz seorang dok di situ pasal apa pulak. Jangan biarkah mata hati buta, ya ustaz. Bahang api neraka amat perit.
Saiful yang tak bekerja pun mampu bagi hantar sampai RM41 ribu?????? Halalkanlah pendapatannya..... Kalau tidak, lepas kahwin nanti, tak cukup duit, keluar pun Liwat 3. Masa tu terkejut satu dunia ......
Kalaulah Saiful ni orang yang baik, sudah tentu dia tak minta bininya dedahkan aurat waktu ni sebab dosa tu dah berpindah dari bapa sipengantin perempuan kepada dia. Cubalah belajar dgn ustaz Azhar. Opps ... lupa. Munafikun dan fasikun mana mungkin berkawan dengan malaikat. Kan depa suka berkawan dengan setan yang dikenali.
Pada saiful, lepas kahwin ni dan dapat anak (kalau Allah swt bagi rezeki), jgn biar anak kamu keluar dari dubur sudahlah.

Pakcu Rantau Panjang berkata...

Lama Paku tak mencelah. Rasa nakjuga ucapkan selamat pengatin baru pada yang diijab kabul dan pada Tuan Greenoc rasanya tak habis lagi ke dok pandang serong pada orang yang tak belaga angin tu...bila nak tutup buku ha....?

Pakcu tanya aja........

Tanpa Nama berkata...

kerja dia..semua org tau

Tanpa Nama berkata...

nasha besan muhyiddin

Tanpa Nama berkata...

Mmg ada segolongan org gunakan pas/PR untuk tonjolkan diri dalam arena politik. Bg mereka perut sendiri yg paling penting.. Bila nama dah naik mrk akan cuba berbaik ngan umno utk mencari peluang2 keemasan. Dah ada beberapa org sbg contoh mungkin masih ramai yg begitu cuma belum masanya..

Tanpa Nama berkata...

Yang haq itu adalah haq, yang batil tetap batil. Gua rasa memang Ustz Nasha memang sengaja bergambar dgn Saiful, untuk menaikkan kemarahan penyokong PAS, Alhamdullilah,syukur Allah telah menunjukkan kepada kita siapa sebenarnya Ustz Nasya ini. Munjur PAS telah dpt hidu lebih awal lagi mainan Ustz Nasya ini. Selamat tinggal Ustz Nasya, you will be grounded forever by Pakatan Rakyat. Ini lah rupa dan wajah seorang munafik, tak ubah seperti Abu Lahab.

Man Laksa.

Tanpa Nama berkata...

Apa kerojenya SHITFOOL tu ye banyak duit dia sampai hantaran RM41,101.00, teringin juga teman nak tau kerojenya sbb ngaji kat UNITEN pun tak selosai tapi banyak duit dia?

Tanpa Nama berkata...

Sungguh menarik dan manaikkan kening di dahi anda!
Adakah Nasarudin juga terlibat dalam konspirasi terancang di bawah Pejabat PM ini?
Lebih menarik muka yang hadir ini adalah balaci tegar anti Islam.
Kenapa pulak seoarang pejuang PAS boleh jon sekali?
Inilah dunia sebenar.

Tanpa Nama berkata...

Apo nk jd ngan nasha seekor ni...brgmbar pun ngan prmpuan yg tk tutup aurat...ada malu bnyak la.....weii

Tanpa Nama berkata...

Kena sangka baik. Mungkin papagomo, saiful ada kaitan saudara mara kaum kerabat dengan Ustaz Nasa.

Saya juga turut musykil dgn kemampuan Saiful bagi hantaran sampai 40k tu....harap SPRM segera buat siasatan agar pernikahan depa ni dlm ridho Allah bukan setakat ridho manusia..... sbbnya byk vip turut hadir. Ridho Allah adalah lebih aula.

Tanpa Nama berkata...

Sudahla pakcu oii..ko tk suka org tk paksa..drp ko dok mnyalak kt gb lbh baik ko brambus

Tanpa Nama berkata...

Terang lagi bersuluh..budak bengap mcm sexfool..kerja apa pn tk pasti..dihadiri puak2 umporno...majlis yg grand...logik akal la

Tanpa Nama berkata...

Sessungguhnya kejadian Syaitan itu Nyata, dan dipertunjukan dalam keadaan Nyata agar menjadi pengajaran untuk umat manusia menjauhi munafikun dan fasik dalam kehidupan.

Apalah orang PAS pikir boleh pilih si bahalol jadi pemimpin ?

Tanpa Nama berkata...

Jgn pdg sebelah mata..mkin Saiful tak keje tetap..tpi dia ade side-income bayak???..tak pun ade dermawan atau syarikat2 besar yg sanggup sponsor???..maklum lah org popular mcm artis..he3..