8 Apr 2013

[VIDEO] Bolehkah Mengundi Calon Bukan Islam?


PRU13 akan berlangsung tak lama lagi. Berikut dikongsikan tentang apakah hukum kita undi Calon Bukan Islam dalam Pilihanraya nanti? Banyak kekeliruan telah timbul, ada sebahagian pandangan yang meletakkan Haram! Begitu sekali beratnnya dihukumkan. Jadi, dengan jawapan Ust Dr Zaharuddin Abdul Rahman di atas diharap semua jelas.


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Alhamdullillah !

Sesungguhnya Gabungan Syaitan Yang Di Kenali mesti di jauhi dan ketahuilah Syaitan adalah musuh yang jelas bagi kamu....

Untuk Renungan Bersama

Tanpa Nama berkata...

Jawapan yang jelas & nyata drpd seorang tokoh agama terkenal. Kepada mereka yang mengatakan undi DAP itu haram, sila baca penjelasan Ustaz Zaharuddin ini dengan mata yang terbuka, hati yang lapang & minda yang cerah. Jangan nak berlagak macam pakar agama. Sekian.

Osama berkata...

Aku undi ABCD....
Asal Bukan Calon Dacing....aku sokong!
Asal Bukan Cop Dacing....aku PANGKAH!!!

otaklunyai berkata...

kalau dah calon ygb kununnya islam tapi perangai lebih bingai dari yg bukan Islam apa ke jadahnya... mengaku islam tapi tolak hukum Allah, tak mau HUDUD... pulak tu mentekedarah rasuah, projek semua dia kebas, rogol anak org... bunuh anak org. yg dah rogol dan bunuh pun ada... tibai komisen tak agak2... mati hidup balik akau takkan undi manusia camni... baik undi yg bukan Islam tu...

malaysian berkata...

MASIHKAH ANDA INGAT 4 JUNE 2008, HARGA PETROL DINEGARA DI NAIKAN SEBANYAK 78SEN KEPADA RM2.70 SELITER?????? HANYA 3 BULAN LEPAS PRU12, BN NAIKAN MINYAK 78SEN.
HATI-HATI MEMAKAN UMPAN, JANGAN SAMPAI TERKENA KAIL…..