1 Apr 2013

Buaya Negara?


Akhirnya ada juga para penyokong UMNO yang jujur dan berhati suci murni apabila mengambarkan perangai dan gelagat UMNO/BN yang sebenar. UMNO jenis buaya tembaga baham semau harta rakyat tanpa kira waktu dan ada rasa belas kasihan. Apa jua yang boleh memberi kekayaan dia akan baham ngap!!!! Tahniah!!!!.. Kejujuran mu akan sentiasa rakyat ingat dan sanjung!!!! -omakkau

3 ulasan:

Awanama berkata...

Dulu si bijak pandai tp takde jawatan dlm kabinet punya la mrh BN tu Ba.. Negara.. Sekarang mgkn gelaran sekarang (Buaya Negara)dia tak marah sgt dah kot sbb dulu dia ada kepentingan, sekarang yilek purenggek, di buang bagai sampah.. Nak kesian pun rasa buang masa je.. :-) Elok sgt la.. Kiasan org UBN tu.

Awanama berkata...

Alhamdullillah !!!!

Hanya si Bacul saja yang boleh tengelam timbul macam buaya.

Nak bubar pun takut , belum lagi jumpa 'Uncle' Malaikat Maut.

Awanama berkata...

Ah! Lambang yang amat sesuai dan tepat buat UMNO.