1 Apr 2013

[BERGAMBAR] Terbaik !!! Dari Penyokong Pas Kaum India


Terbaik !! dan Tahniah !! Rakan rakan dari DHPP kaum India sedang menaikkan bendera Pas di sekitar Kg Pandan dalam Parlimen Titiwangsa.

Segalanya dilakukan secara terbuka,siang hari pulak tu.Tiada lagi perasaan takut dikalangan mereka dalam menzahirkan pandangan politik.

Yang penting perubahan mesti dilakukan pada PRU 13.Gantikan Umno dengan Pas,BN dengan Pakatan Rakyat.Tahniah sekali lagi ~ Tinta Hijau DKB











 Sumber gambar DISINI

7 ulasan:

Amuraria berkata...

bravo pada penyokong parti islam dari kaum india! lebih baik dari gerombolan samseng pandi kutty parti sekutu apco yang mengaku melayu tapi pengkhianat besar ! ABU !

Tanpa Nama berkata...

وما أرسلناك إﻻ رحمة للعالمين......الله أكبر..

Tanpa Nama berkata...

terbaik...Asal Bukan Cap Dacing

Tanpa Nama berkata...

inilah bezanya. bendera pakatan rakyat dipasang oleh rakyat M'sia sendiri. Bendera UMNO pula selalu oleh Bangla, Pakistan, Filipino, Myanmmar dan lain - lain sebab telah dijanjikan warganegara oleh UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Itulah bertuahnya bendera pas nie mu gantung lagu mana pun tak dak masalah. Nak gantung terbalik ker tungging atas bawah lagu mana pun boleh... terbaik!!!

Tanpa Nama berkata...

Respect kaum India yg telah celik mata bersama Pakatan Rakyat. MIC dan BN yg selama ini gagal membawa kemakmuran masyarakat India. Bersama kita berganding baru membuat perubahan menukar kerajaan BN pd PRU 13 ini.
Hidup PAKATAN RAKYAT Hidup RAKYAT.

Tanpa Nama berkata...

bendera PAS dan PKR jika diterbalikkan bentuknya tetap tidak berubah tetapi jika bendera BN, gambar dacing jika diterbalikkan akn menjadi PAYUNG TERJUN.....jadi dorang blh gunakan payung terjun tu utk PRU13 nnt...