8 Dis 2012

[VIDEO] Najib Panggil Naib-naib Presiden UMNO "Tiga Ekor" Yang Patuh


Heboh diperkatakan mengenai ucapan penggulungan presiden Umno, Najib yang memakan masa selama lebih dua setengah jam pada Sabtu lalu yang menggelar ketiga-tiga Naib Presiden parti reput itu menggunakan penjodoh bilangan yang salah sama ada disengajakan atau sebaliknya.

Najib menggunakan bilangan "ekor" dan bukannya "orang" bagi menggantikan nama Zahid Hamidi, Shafie Apdal termasuk sepupunya sendiri Hishamuddin Hussein.

Perwakilan yang hadir dalam perhimpunan itu seperti dijangka ketawa terbahak-bahak hingga ada yang menitiskan air mata kerana teramat lucu lawak jenaka yang dihidangkan kepada mereka.

Bagaimanapun ada yang seakan tidak percaya melihat begini teruk hinaan yang dilakukan Najib walaupun mungkin niatnya sekadar lelucon semata-mata bagi meredakan keresahan perwakilan parti reput itu yang kini berada di ambang kehlilangan kekuasaan di Putrajaya.

Ini bukan kali pertama Najib berucap dengan gaya tidak cerdik malah sehingga ke tahap memaki hamun apabila peneroka Felda yang bersimpati dengan Pakatan Rakyat digelarnya sebagai 'haram jadah' (haram zadah dalam bahasa Arab bermaksud anak haram) 8 Mei lalu di Jerantut, Pahang.

Jika beginilah kelakuan yang ditunjukkan seorang pemimpin yang kunun mengutamakan Islam sebagai teras perjuangannya, jangan salahkan rakyat yang menyaksikan video di bawah ini menyokong Pakatan Rakyat disebabkan kebodohan Najib sendiri! -jalanpulang

5 ulasan:

James Labi berkata...

Penjodoh bilangan untuk syaitan/setan ialah ekor. Contoh, tiga ekor syaitan yg dikenali. Betul tak cikgu ?

Tanpa Nama berkata...

hah betul betul betul.....hehe

Tanpa Nama berkata...

Tak salah panggil EKOR sebabnya sudah memang ada EKOR di hadapan mereka bertiga....

Tanpa Nama berkata...

Hina nya... hahahahahh

Tanpa Nama berkata...

Mmg nak singkir 3 ekor tu... terutama hisyamudin.. pasal selamba je sekarang ts musa hentam hisyamudin sekarang.... jadi mesti la ada hampu hijau...